Best Blog Award...



Salam semua...
Lama dh x menempek award kan, cmne nak tempek, x de yg nk bg,hahahahaha,apa daaaa
So hrni Lin nk tempek ok, award ni dh lama, tp dok kebizian melanda melayan tetamu, melayan anak2, melayan hati,huhuhu x sempat nak update kan, maaf tuan pemberi,hehehe
Award ni dtg nye dr Bemie , korang x kenal? ishhh rugi le, blog dia mcm2 cite, mcm gmbr, mcm2 info yg pelik tp benar belaka, x pernah nmpak pun ada, yg x di jangkan & sangka pun lg ada..mmg macam2 ada....
Thankx Bemie, sbb pilih Sis di antara 15org penerimanya..eee teruja U....aucch.




P/S: Lin ni baik hati, x yah bg 15org, sapa2 yg nak, amik le..hahahahaha.

2 comments:

  1. xnak award.. sebab kek pandan lagi sedp dimakan dari award.. hehe

    ReplyDelete
  2. sis lin deserved it... hu hu

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.