LIRIK LAGU DUSTA CINTA - ELLY MAZLEIN


LIRIK LAGU DUSTA CINTA - ELLY MAZLEIN
Komposer/Composer: Aina Abdul (Good sound Music Publishing Sdn Bhd) 
Penulis Lirik/Lyricist: Wan Zakaria (Good sound Music Publishing Sdn Bhd)
'Mengungkap pemasalahan yang sering berlaku dalam perhubungan'.

Lirik Lagu Dusta Cinta - Elly Mazlein

Cinta tak bisa ku ucap
Hiba seribu rasa
Rasa ini makin mendera

Luka hati di sudut mata
Lara ku pendam
Sakit mendalam

Ku langkahkan kaki 
Dalam kegelapan malam
Mengusung duka yang telah kau tinggalkan

Kau luka hatiku 
Kau khianat cinta kita
Perihnya ku rasa bila cinta didusta

사랑이 가져온 아픔은 
Sa-rang-eeeeee  ghajo-jeo-on  a-peu-meun
Cinta tak bisa ku ucap
말로 표현 할 수 없어
Mal-lo  pyo-hyun  hal  su  ob-seo
Hiba seribu rasa
상처는 마음 한구석에
Sang-cheo-neun  ma-eum  han gu-seok-eh 
Rasa ini makin mendera
가슴이 찢어질 것 같아
Ga-seum-mi  jji-jeo-jil  geot  gat-ta
Luka hati di sudut mata
보지 못했던 상천 맘 깊이
Bo-ji  mot-taet-deon  sang-cheon e-keep-pi
Lara ku pendam, sakit mendalam

Ku langkahkan kaki 
Dalam kegelapan malam
mengusung duka yang telah kau tinggalkan

Kau luka hatiku 
Kau khianat cinta kita
Perihnya ku rasa bila cinta di dusta

Ku ungkapkan sejuta rasa
Yang ku pendamkan jiwa yang rawan 

Ku langkahkan kaki 
Dalam kegelapan malam
Mengusung duka yang telah kau tinggalkan

Kau luka hatiku 
Kau khianat cinta kita
Perihnya ku rasa bila cinta di dusta

Hooooooo
Hooooooo
Hooooooo

Perihnya
Bila cinta di dusta
Perihnya ku rasa bila cinta di dusta



P/S: Sedih nauu dengar suara Kak Lina Pom Pom ni.. :(

14 comments:

  1. korean dia dgr mcm mandarin heeee tapi suara dia sedap :)

    ReplyDelete
  2. suara sedap la jugak...tp lagi suka dia berlakon

    ReplyDelete
  3. Sayu je kan.. siap bait lyric korea.. kureng la sebutan dia, perlu diperbaiki lagi ni.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yer, dengar sekali mula sayu laa suara dia.. macam sebutan cina kan? Hahahaha

      Delete
  4. Wow siap ada korean lyrics lagi! Tapi sayu sungguh suara kak lina pom pom tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan kan Atiqah.. suara dia kan manja, so memang sayu je dengar..

      Delete
  5. Best. Suka suka suka. kak Lina pom pom versatile.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni pun tengah dengar ni PC sambil menaip..

      Delete
  6. Wow kak lina pom pom ada lagu baru. Siap ada Korean verse ea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan kan, kita bila lagi Faizzah hahahaha pon pon..

      Delete
  7. Hebat Kak Lina nyanyi lagu tinggi. siap berbahasa korea lagi tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn, cuma ramai tegur tang sebutan Korea dia je, tapi tetap sedap...

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.