WORDLESS WEDNESDAY - ROTI ARAB KARI KAMBING

WORDLESS WEDNESDAY - ROTI ARAB KARI KAMBING | AHAD lepas keluar makan sarapan bertiga dengan Suami dan juga Kakak sebelum Kakak balik. Hajat mulanya nak pekena Kacang Pool di Pondok Santapan tu, sekali sampai lorrr tutup.. 

Ternampak kedai bersebelahnya ada juga jual sarapan, orang pun boleh tahan ramai, tak tau apa yang istimewanya. Try laa singgah duduk makan. Rupanya menu femes dia Roti Arab Kari Kambing ni haa, dan juga menu-menu sarapan yang lain juga.. 

Suami yang makan menu ni, dia kata sedap, kalau dia kata sedap, so mestilah sedap. 

Roti Arab Kari Kambing


P/S: Macam-macam menu ada, paling menarik, nasi lemak dan nasi ambangnya di hidangkan beralaskan daun sempo (daun balut tempe tu).. 

20 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Sedapnya!!!! Roti Arab ni sedap bila makan camni. Lg banjir kuah, lagi syok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yerr Ruby, haritu pun Suami siap minta tambah kuahnya hehehe

      Delete
  2. perghhh meriah oiii roti arab nya tu hahaha...
    ako ni x tau kang sampai JB nak makan apa hahaa... rasa semua tmpt pun nak pegi tapi masa je xde :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau takpe, sedap pulak tu kata Abang aku..
      Nanti sampai JB bagitau.. kita pi minum kupi hahahaha

      Delete
  3. woh macam kat dalam sungai roti arab tu.. mmg nampak sedap

    ReplyDelete
  4. Sedapnya nampak. Kalau begini, harganya berapa sis?

    ReplyDelete
  5. Ohoii terliurnya kita tengok post ni.. aishh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn, memang sedap, memang patut terliur hahahaa

      Delete
  6. Tengok telur mata tu nampak tempting semuanya hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau takpe, berkilat betul telurnya hahahaha

      Delete
  7. Banjir sepinggan
    tapi kambingnya tak cukup

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment

Previous Post Next Post