LIRIK LAGU SANTAI - FAIZAL TAHIR

LIRIK LAGU SANTAI - FAIZAL TAHIR | NAK di jadikan cerita, dua tiga hari sebelum ni Suami Sis duk asyiklah nyanyi lirik lagu ni, 'santai-santailah sayangku', dalam hati Sis lagu apo yang Suami aku nyanyi ni haaa, sekali kelmarin masa pergi mengundi tu, ooo terdengar lagu ni di radio. Lagu Faizal Tahir rupanya hahahahaha.. dah dengan Sis sekali tersampuk... santai-santailah sayangku hahahaha.. 

Composer & Author:Faizal Tahir (Faithful Publishing) Ezra Kong
Produced by Ezra Kong  

Lirik Lagu Santai - Faizal Tahir

Lirik Lagu Santai - Faizal Tahir

VERSE
Hidup ini semua nak cepat
Siapa yang suka lambat-lambat
Bercinta biar sampai dapat
Tapi mesti pilihan tepat

Cepat kaya, cepat cantik, cepat kurus, cepat putih
Yang gelap nak putih yang putih nak gelap

Manusia takkan pernah puas
Kadang macam binatang buas
Sedang lautan sangat luas
Tak payah takut terlepas

Wang ringgit, harta pangkat, kereta mewah, bini empat
InsyaAllah tak mengaburi mataku

PRECHO
Engkau yang terindah di mataku
Engkau yang menawan di hatiku
Janganlah resah jangan terburu-buru

CHORUS
Santai-santailah sayangku
Pergi mana laju laju
Ini bukan kereta baru
Asalkan aku dengan mu

Santai-santailah sayangku
Ikut aku usah ragu
Kuda tua mungkin tak laju
Masih steady masih padu

VERSE 2
Bisik syaitan di telingamu
Kan buat kau terburu-buru
Buat saja jangan fikir panjang
Buat dulu sesal kemudian
Kemudian, kemudian, kemudian 



P/S: Siapa Perdana Menteri Malaysia yang ke-10? 

2 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Bestnya! Boleh pergi jauh lagu ni! Ke dah jauh cuma saya je yang baru pertama kali dengar? Tq3 share.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa Syazni, lirik dia pun ada ceritanya kannn..

      Delete

Post a Comment

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment