WORDLESS WEDNESDAY - ROTI JALA KARI AYAM

WORDLESS WEDNESDAY - ROTI JALA KARI AYAM | BUAT masa ni memang Sis agak sibuk, bukan sibuk kerana kerja, tapi sibuk dengan menjaga urusan keluarga. Banyak benda yang berlaku dalam minggu lepas, dan banyak hal nak di selesaikan dan di tumpukan perhatian, so sibuknya Sis tu menunaikan satu tanggungjawab yang besar sebagai Ibu dan Isteri.. 

Tapi syukur alhamdulilah Allah permudahkan semuanya. Dan semalam kebetulan ada sisa baki Kari ayam, datang pulak rajinnnya, maka terjadilah Roti Jala cecah Kari Ayam semalam untuk makan tengahari bersama anak Sis,Yana. Buat setengah kilo aja, pun dapat makan sampai ke malam. Suka Yana dapat makan Roti Jala hehehe.. 

Roti Jala

Roti Jala


P/S: Terima kasih Suami yang banyak memberi kata-kata semangat untuk terus kuat dan sabar dalam mengharungi segala ujian dariNya, walaupun hati ini kecewa ❤ ...

18 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. gambar kakak ini sangat zalim...saya ada lagi 2jam untuk nak break IF saya tau kakak.

    semoga semua permasalahan yang timbul dapat diselesaikan

    ReplyDelete
  2. Semoga kekecewaan itu terubat sudah, Lin.
    Haishhh, sedap tu roti jala, kita pun lama tak buat.

    ReplyDelete
  3. moga yg baik baik sahaja yer..
    pic roti jala tu sgt menggoda, lama nak buat tapi x buat2 lagi...

    ReplyDelete
  4. musim hujan menjala untung sis...
    moga dipermudahkan semuanya baik2 semuanya utk sis&family

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haa time hujanlah sedap makan roti jala hehehe

      Delete
  5. Rajinnyaa.. rajinnyaaa.. Kecewa pasaipa sis Linnnn.. Stay strong ya

    ReplyDelete
  6. ini satu-satunya roti yang dana tak pernah buat lagi kak... roti lain semua dh pernah buat hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekali tengok nampak mudah Dana, fikir-fikir, baik beli je laa kalau nak makan hahahaha

      Delete
  7. La tahzan. Eat as you can eat. enjoy...

    ReplyDelete
  8. Makanan yang sehat adalah yang menggunakan bahan-bahan alami. Jika terpaksa menggunakan bahan specialty chemicals seperti perasa dan pengawet, pastikan penggunaannya dalam dosis aman, halal dan tidak melanggar aturan yang berlaku.

    ReplyDelete
  9. Fav SA ni Sis Lin...dapat kari ayam pekat2 kan..best betul...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn, nak buatnya jerr kena rajin hahahaha

      Delete

Post a Comment

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment