LIRIK LAGU MUZIK TIDURANKU - IZZUE ISLAM

LIRIK LAGU MUZIK TIDURANKU - IZZUE ISLAM 
Judul Lagu : Muzik Tiduranku


rasa cinta ini
takkan berubah
rasa kasih ini
takkan berubah, ooh

kamu permaisuriku
kamu cinta matiku

lagu ini sayang
tercipta untukmu sorang
hanya untuk kau tahu
ku cinta padamu

lagu ini sayang
tercipta untukmu sorang
hanya untuk kau tahu
ku cinta padamu

muzik tiduranku
hanya untukmu
hanya untukmu
hanya untukmu

rasa sayang ini
takkan berubah
segalanya takkan berubah

kamu bulan dan bintang
(kamu bulan dan bintang)
yang menyuluh setiap malamku

lagu ini sayang
tercipta untukmu sorang
hanya untuk kau tahu
ku cinta padamu

lagu ini sayang
tercipta untukmu sorang
hanya untuk kau tahu
ku cinta padamu

muzik tiduranku
hanya untukmu (hanya untukmu)
hanya untukmu
hanya untukmu

kamu bulan dan bintang
(kamu bulan dan bintang)
yang menyuluh setiap malamku

lagu ini sayang
tercipta untukmu sorang
hanya untuk kau tahu
ku cinta padamu

lagu ini sayang
tercipta untukmu sorang
hanya untuk kau tahu
ku cinta padamu

muzik tiduranku
hanya untukmu (hanya untukmu)
hanya untukmu (hanya untukmu)
hanya untukmu







P/S: Korang dah dengar? Sis pertama kali terdengar masa lihat IG Storynya Ezzadjeffry di IG, terus DM dia tanya siapa yang nyanyi, tapi yang tu versi Isterinya Izzue Islam nyanyi, originalnya Izzue Islam yang menyanyikannya, korang dengarlah .. mendayu-dayu. 


8 comments:

  1. belum dengar lagi lagu nih..okeh dengar sekarang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe suka dengan lirik lagu dia tu @Julia..

      Delete
  2. tak pernah dengar lagi.. nanti pegi cari =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila dengar dan hayati lirik lagunya tu @Siti heheheh

      Delete
  3. ermmmm,, nak kena carikk ni.. tak pernah dengar lagi ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha silalah mendengar dengan penuh fokus dan feeling @Farahain hahahaha

      Delete
  4. ni febret dak ain sampai sekarang ni..aku je belum dengar lagi..tapi tengok lirik memang best

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak @Farahain dah kemaruk @Sunah oi hahahahah

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.