WORDLESS WEDNESDAY - MENU HARI RAYA

WORDLESS WEDNESDAY - MENU HARI RAYA | SELAMAT hari raya korang! Pejam celik dah raya, harini dah masuk 3 Syawal, kejap masa berlalu kan. Sis pula masih dalam keadaan kelam kabut sana sini. Biasalah kalau dah ramai di rumah kan, so tangan tu memang susah nak kering. 

Apa-apa pun, dalam raya terkejut, siap juga menu hari raya Sis sebelum menjelang pagi 1 Syawal. Tak tido dari petang sebelum raya sampai laa ke esoknya beraya, tapi hati puas!. Alhamdulilah. Korang layanlah gambar menu hari raya Sis ni ya.. 

Menu Hari Raya

Menu Hari Raya

Menu Hari Raya

Menu Hari Raya

Menu Hari Raya

Menu Hari Raya


P/S: Korang masak apa raya? .. 

10 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Selamat Hari Raya Aidil Fitri buat Sis Lin sekeluarga. Maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya, maaf zahir batin juga Amie dari Lin...

      Delete
  2. meriah juadah raya sis.. apapon Selamat Hari Raya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa Madi, sampai tak tidur Sis ko hahahaha

      Delete
  3. Wah meriah juga menu raya Lin, Kak Sue tak masak apa. Malam raya sakan mengemas pun masih tak siap, last-last balik kampung dulu nanti sambung kemas lagi.. huhuhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masak sampai pagi ni kekdahnya, janji pagi terhidang lauk pauk...

      Delete
  4. Meriahhhhh! Sama ler.. tapi bukan saya masak.. saya masukkan beras dalam ketupat tu ada ler... Hheeehee... Mak mak dah ramai kat dapur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha engko tolong je dah okay Non, dari membuta sampai pagi raya hahahaha

      Delete

Post a Comment

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment