WORDLESS WEDNESDAY - LIMAU TAHUN BARU CINA

WORDLESS WEDNESDAY - LIMAU TAHUN BARU CINA | TAHUN Baru Cina kian tiba, apalagi yang paling meriah kat rumah Sis ni, semestinya laaa buah limau cina ni. Selain dari Suami beli sendiri, ada 2 kotak yang orang bagi. So penuhlah laci peti ais Sis tu. 

Tapi takpe, Sis memang suka!! Jadi ubat ‘lawas’ Sis selain minum drintox nanas tu. Hari-hari makan sebiji pagi dan sebiji malam. Semuanya manis giler!! Alhamdulilah .. dapat juga berbagi rezeki kat jiran-jiran. 

Limau Tahun Baru Cina


P/S : Ada satu kotak lagi, plastik buahnya color oren, yang tu lagi manis sungguh! Sis nak makan pun sayang-sayang hahahahaha .. 

8 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. dekat opis ni pun ada dapat banyak limau, tapi itulah nasib nasib ada yang manis ada yang masam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn, kadang yang mahal pun ada yang masam gak Dana.. heheheh

      Delete
  2. Nk kena cr jgk limau ni... kt opis xde sape nk bg haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meh datang JB nanti aku hidang ko limau cina hahaha

      Delete
  3. makin glowing la makan limau sempena CNY ini.hehhee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kekekeke begitulah kannn, ubat lawas pun yaa ni...

      Delete
  4. Kita yang tak raya ni pun berebut2 cari limau raya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn Wak.. setahun sekali je jumpanya...

      Delete

Post a Comment

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment