WORDLESS WEDNESDAY - NASI AYAM HAINAN

WORDLESS WEDNESDAY - NASI AYAM HAINAN | BUKAN main ekk menu berpantang Yana, siap makan Nasi Ayam Hainan lagi hahahaha.. tak apalah sesekali kan, kasilah dia makan yang sedap-sedap dan agak lain sikit dari menu berpantang yang biasa Sis masak. Lagipun bukan susah mana pun buat Nasi Ayam Hainan ni. 

Yana dia bersalin Czer, so menu dia memang kena di jaga agar luka dalaman dia cepat baik. So far alhamdulilah, dah boleh gerak-gerak banyak dan kurang sikit kesakitan dia, cuma memang kena banyak berehat dan baring aja. Bila dah baring susah nak bangun, bila dah bangun dan duduk, tak boleh lama, begitulah... moga Allah beri cepat kesembuhan buat Yana, aamiinn .. 

Snek bawang putih berpantang dari Suraya Mothercare 

Nasi Ayam Hainan


P/S: Berat Khalish dah 4.065kg, baru tujuh belas hari di lahirkan, kuss semangattt... 

12 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. cepat baik ni, in sya Allah....mak jaga baik punya.. makan pun sedap2 ..alhamdulillah.
    baby pun..emm, bam bam ni..best peluk2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inshaallah Mummy, terima kasih doanya.. yee bam bam sedap dukung ..

      Delete
  2. Semoga datin, ibu dan baby sihat2 aje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha Wakk.. lawakkkk kita baca hahahahaha

      Delete
  3. Moga cepat sembuh ibu, sihat anak Dan ibu.. Sedapnya nasi Ayam Hainan by chef nanny Lin 🤩

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaamiinn... nak ke Non, mesh aku jaga ko dalam pantang hahahaha

      Delete
  4. Tahniah Lin...Yana dan semua yang dah naik pangkat berkat kelahitan Khalish

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah dipermudahkan semua urusan berpantang untuk Yana dan seisi keluarga yang menjaga.. Dah debab dah baby yer.. Kejap aje naik beratnya.. Sedap menu berpantangnya.. sesekali ubah2 menu berpantang memang boleh ubah2 selera ibu berpantang. Dan yang pasti sihat untuk ibu & baby tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inshaallah, aamiinn, terima kasih Han..
      Maknya masak mana yang termampu jerr, tak ikut snagat menu berpantang, janji ada khasiat dan zat ..

      Delete

Post a Comment

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment