WORDLESS WEDNESDAY - MEE REBUS

WORDLESS WEDNESDAY - MEE REBUS | KORANG suka makan Mee Rebus? Sis suka makan cuma kekadang tu bila makan, ada jer yang tak kena. Kadang rasanya, kadang kepekatan kuahnya, dan kadang tu macam bukan Mee Rebus!. 

Dan baru-baru ni, Sis mencuba makan di KMR (King Mee Rebus) di Kota Masai. Alhamdulilah ini kali walau nampak biasa-biasa tapi rasanya sedap! Kawan Sis pun kata begitu. Korang nak cuba boleh waze je King Mee Rebus Kota Masai ook. 

Mee Rebus

Mee Rebus

Mee Rebus


P/S : Maaf blog sepi jap, admin di luar kawasan .. up guna phone jer ni, lupa bawa laptop.. 

16 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Nampak ke-king-annya. Mee Rebus ni kalau tak pandai buat kuahnya, memang jadi serba tak kena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa Kak, alhamdulilah sedap.. dekat pun dekat...

      Delete
  2. nampak pekat kuah nya tu...sedap tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap, alhamdulilah kuah pekat memang rasa pun sedap...

      Delete
  3. Waahhh... nampak menarik. Telur rebus sebiji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannnn, sedap pulak tu, makan dengan lada hijau...

      Delete
  4. Ni kuah dh nmpk pekat dh mcm mi rebus hj wahid... Ok next time bole try

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa Ret, rasa tu sama, nanti datang JB boleh cuba makan yaaa

      Delete
  5. Tengok plak lepas balik kerja, terus rasa nak mencari sekitar rumah. Tapi tu lah, mesti ada yang tak kena ngan tekak kan

    ReplyDelete
  6. Dulu2 kalau ke Angsana, memang cari mi rebus kat bawah tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama Saya Wak, now dah ada dekat dengan rumah, sedap pun ya, so takyah ke angsana hehehe

      Delete
  7. sedapnya, kalau dekat sini mana nak jumpa yg sedap kak. Kalau ada pun susah nak jumpa kak oi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan kata tempat ko Dana, sini pun susah nak dapat yang sedap...

      Delete
  8. Sedapnya mee rebus..lama dah x makan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa samalah Sis, tu nasib baik apat yang sedap..

      Delete

Post a Comment

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment