KENAPA PERUT CEPAT BUNCIT ?

KENAPA PERUT CEPAT BUNCIT ? | Haa kenapa? Eeeh kita tanya dia, dia tanya kita pulak hahahaha. Cuba tengok orang sebelah, dan tanya, 'Kenapa Perut Cepat Buncit?' ...
Kalau takde orang sebelah, cuba tepuk perut tu lalu tanya 'Kenapa Cepat Buncit?' hahahaha...

Dah 18 hari Syawal ni rasanya kebuncitan tu ada hahahah walaupun tidak segunung Kinabalu tapi ada nampak macam Gunung Jerai dari kejauhan wakakakaka. Namun, ada Sis ko kesah. Sebab salah sendiri, bukan salah orang yang melihat pun..

Yee laaa, sendiri makan, sendiri telan, so sendiri tanggunglah. Walaupun setakat ini kalau berjalan bersama Suami,tidak ada lagi orang yang tegur Sis kau gemuk, akan tetapi Suami yang kena tempiasnya soalan itu hahahahaha...

Geram tak geram ajelah Suami Sis kau kann hehehehe...so Sis ko masih dalam kategori tidak gemuk lagi hahahaha. Selagi Suami tak tegur, selagi tu ler Sis kau perasan kurus.

Janji bahagia, cukup makan, tak tidur dalam kelaparan dan kita tak kacau rumahtangga orang kan kan kan..


Gambar: Sumber google
Perut 'Mummy Tummy' tu satu pengorbanan seorang isteri buat Suami, kan?.. tapi kenapa plak perut 'Pear Tummy' tu ek..ermmm ....

Persoalannya seperti tajuk atas..

Kenapa Perut Cepat Buncit? ...

Hahahahaha...

Dah dah .. Bikin pening head aje nak mikir oiii...sendiri makan sendiri lee beringat, lagi mau tanya....
Okay dah..selamat mencari jawaban..

Yang dah ada jawaban tu, haaa sila komen..bagi jawaban yang logik sikit yeeek...
Jom makan buah durian! ..




P/S: Arghhh malasnya nak packing bag!!! ..

14 comments:

  1. Makan dan minum berselang seli mungkin juga kan Sis..

    ReplyDelete
  2. errr thyroid tummy tu macam perut saya...tapi da cek darah semua, thyroid ok..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yerr @Sunah, mula Sis pun ingat Sis kategori tu, tapi dah check tak plak ada thyroid ...

      Delete
  3. hahahaha beria cari punca kenapa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha @Farhana...lagi mikiran ni hehehe

      Delete
  4. hihihihi... kurang buat senaman sit up kut... done follow...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin juga, kena sit up pepagi cukuplah @Lynn ...

      Delete
  5. Perut pas bersalin ni alahai sedih betul tgokkk

    ReplyDelete
  6. SA amalkan minum air seteguk sebelum makan, pas tu lepas makan jangan minum air. Dan tak pernah ulam air waktu makan...insyaallah x buncit perut

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni pun amalkan juga @Suria, tapi entahlah perut cepat benau naik buncit hahahahhaa

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.