TIPS MEMILIH BUAH OREN YANG MANIS DARI BLOGGER CIK EPAL

TIPS MEMILIH BUAH OREN YANG MANIS DARI BLOGGER CIK EPAL | Tau tak macam mana nak pilih buah oren yang manis? Siapa tau, memang bijak. Atau korang tau setelah tengok IGs blogger @cikepal06 di instagram haaa? Hahaha...

Nak jadikan cerita, Sis pun tak tau macam mana nak pilih buah oren yang manis. Tapi selepas Cik Epal tu bersalin, dan sewaktu dalam pantang dia selalu makan buah oren. Jadi bila nak berbelanja maka si Suaminya incik Jofliam yang pergi beli barang dapur.

Nak pendekkan cerita, Cik Epal suruh Jofliam belikan buah oren dan siap komen di IGs, pilih buah oren yang BONTOTnya BERLOBANG. Haaa yang tu baru manis hahahaha.

Masa nengok video tu, Sis ko berdekah gelak kau, sampaikan ramai yang sama juga ikut petua Cik Epal tu masa beli buah oren hahahaha..Yang kelakarnya, sekali nitezen upload dan Jofliam repost, bukan kecik punya lobang, yang ada tu, kemain besau lobangnya buah Oren tu oii hahahaha adeii lawakk gilerr..

Habis satu pasaraya memasing cari buah oren bontot berlobang hahaha termasuk Sis ko hahaha. Tapi serius memang betul! Sis ada buat testimoni, Sis beli sebijik takde lobang bawahnya, yang lain semua Sis pilih bontotnya berlobang, dan ternyata yang bontotnya berlobang buahnya manis, manakala yang takde lobang, masam kedaung hahahahah...


Lobang macam mana?

Haa tu haaa lobang macamtu. Lepas ni pastikan bila korang beli buah oren, cari bontotnya lobang macamtu yer hehehehe...Kompom manis..

Ini bukan auta ini fakta..

Terima kasih Cik Epal bagi tips dan petua memilih buah oren manis ni, kalau tak...sampai kesudahnya asyik beli oren dapat masam aje, rupanya bontot dia tak berlobang hahahahaha...

Biasa raya Sis ada gak beli oren, buat fresh oren untuk tetamu, atau hiris masuk dalam jug air sunkist, sedap!




P/S: Kalau tak jumpa yang berlobang, jangan beli...hahahahaha kompom masam hahahaha..

2 comments:

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.