WORDLESS WEDNESDAY - ASAM PEDAS IKAN PARI

WORDLESS WEDNESDAY - ASAM PEDAS IKAN PARI | SEJAK-SEJAK ni rajin pulak Suami Sis ke dapur memasak. Dah 3 kali hujung minggu dia memasak. Dan Ahad lepas baru ni pun Suami offer diri nak masak lagi, Sis takkan nak bantah kann, kecik tapak tangan, periuk kat dapur daku siapkan hahahaha.. Tapi... jangan ingat Suami masak Sis rehat tidur ya.. silap.. 

Bila kata Suami nak masak, cecepat Sis siapkan semua bahan yang dia nak guna, dan tunggu Suami settlekan semua bahan, then Sis sesiap kemaskan dapur, baru lapang mata memandang, kalau tidakk.. macam kapal pecah dapur Sis oakay, yang faham jer faham bila Suami turun dapur memasak huhuhu.. alhamdulilah sedap Asam Pedas Ikan Pari air tangan Suami... 

Asam Pedas Ikan Pari

Asam Pedas Ikan Pari

Asam Pedas Ikan Pari


P/S: Minggu depan resepi apa pulak yaa Bang hehehehe.. 

12 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Ni barunya di belakang seorang lelaki yg berjaya (masak asam pedas ikan pari), ada seorang isteri (yang tolong sediakan bahan2 & kemas dapur lepas masak) kihkih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha gitu.. kena jaga belakang, kalau tak, habis laa kecah dapur i Karni oii...

      Delete
  2. Waahhhh... chef memasak. bestnyaaa

    ReplyDelete
  3. Orang lelaki masak memang cenggitu, sama macam Pak Zain....uiiii..asam pedas tu buat kita tertarik la...dapnyaaaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha kan SA, isteri tetap kena ada di dapur hehehe

      Delete
  4. whoa..one of my fav ni..dapnye. teringan bunga kantan dlm freeze...dapnye

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEdap tu, letak bunga kantan, aroma asam pedas bertambah sedap..

      Delete
  5. aduh sedapnya lahai asam pedas pari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulilah Dana, sedapnjuga air tangan Suami ni...

      Delete
  6. lama x masak asam pedas ikan pari

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment