WORDLESS WEDNESDAY - DENDENG DAGING

WORDLESS WEDNESDAY - DENDENG DAGING | BILA Suami di rumah kuarantin ni, Sis sampai dah tak tau nak masak apa dah. Mana taknya dah kena masak setiap rutin jadual makan. Makan sarapan, makan tengahari, minum petang dan juga makan malam. Lain kalau Sis aja di rumah, makan ikut sukahati jer.. tapi seronok gakk, barulah susut bawang dalam bekas simpanan tu hahaha..

Sampai dah tak tau nak masak apa, Sis order Dendeng Daging dengan seller di IG nk_dendeng ni. Sis beli dua bekas. Sebekas 200gm RM18. Memang puashati, sedap dan sangat berasa dendeng dia. Suami pun suka. Kebetulan ada ketupat palas dalam freezer, Sis kukus dan makan dengan dendeng daging tu. Korang kalau nak cuba, boleh ke IG dia atau wahtsapp www.wasap.my/60177040228/nakoder/

Dendeng Daging

Dendeng Daging


P/S: Alhamdulilah, keadaan Suami semakin membaik, terima kasih yang mendoakan.. 

12 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. makan dengan nasi putih panas2 pun sedap, makan dengan roti pun layan aduh sedapnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa paling sedap, makan dengan kerupat palas tu lerr, dap sungguh...

      Delete
  2. dapnye, tapi nak buat nya pun..alahai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau takpe, sebab tu beli jer laaa heheheh

      Delete
  3. Lapar pulak perut tengok ni huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe boleh beli Karni.. kat KL ramai juga yang jual..

      Delete
  4. Makan dengan lempeng pun sedap ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sangat Wak... kadang malan begitu saja pun dah sedap hehehe

      Delete
  5. Waaahhh... Beraya lagi ni sis.

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment