WORDLESS WEDNESDAY - LAKSA JOHOR MAT GEBU

WORDLESS WEDNESDAY - LAKSA JOHOR MAT GEBU | ALHAMDULILAH, Isnin kelmarin Sis, Sunah dan juga beberapa geng blogger dari KL sempat singgah ke Sedenak bertemu dengan Blogger tesohor blog tiffinbiru.com, siapa lagi kalau bukan Mat Gebu aka Adnan Ibrahim

Kebetulan geng blogger KL, Bebelan CikMin, Moka, Momi dan juga DikBee bercuti ke Johor, dan berhajat nak jumpa dengan Mat Gebu, rezeki mereka, dengan izin dari tuan rumah, akhirnya dapatlah mereka bertemu. Macam biasa, tak pernahnya kalau ke sana perut kosong, mesti ada je menu yang Mat Gebu masak. Dan menu pada haritu, Laksa Johor air tangan Mat Gebu, alhamdulilah.. 

Okay, nanti sambung cerita panjang.... 

Laksa Johor Mat Gebu

Laksa Johor Mat Gebu

Laksa Johor Mat Gebu


P/S: Harini Sis busy sampai ke petang... bye..

22 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. kite tengok dekat IG ha.. best nya berkumpul ramai-ramai...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn, sesekali berkumpul memang seronok...

      Delete
  2. Rindu nak berkumpul mcm dulu2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jomm laaa kita plan buat reunion Karni...

      Delete
  3. aduhla tengok pun dah tahu sedap semuanya tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann Dana, memang sedap Laksa Johor Mat Gebu...

      Delete
  4. Sis. gambar last tu. muka mana muka? hahahaa

    ReplyDelete
  5. terus teringin nak makan laksa johor ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko buat nanti, jangan lupa memanggil hahahahah

      Delete
  6. Wah, melaksa gituh.. sis..i x nampak la muka you yg mendongak tuuu. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha muka i kan mahal, limited edition jerr hahahahaha

      Delete
  7. Makan lasksa johor dapat.. berukhwah dapat.. ini yang akan jadi memori indah kan Sis. Alhamdulillah. Mana tau PC jenjalan ke Johor jumpa sis kan... aamiin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulilah PC, doakan persahabatan kami yaaa

      Delete
  8. Sedapnyer laksa jdt
    kena makan guna tangan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang kita makan pakai tangan Wak hehehe

      Delete
  9. laksa johor che mat memang padu. Sedapnya.... teringat lagi kuah laksa pekat... kalau tak sebab kenyang hari tu, rasanya dah menambah dua tiga kali, hahahaha. Apapun, terima kasih banyak-banyak sis lin dan che mat sudi terima kujungan kami. InshaAllah, jumpa lagi nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann Moka,apa jerr dia masak memang sedap aja.. alhamdulilah bertemu kita, nanti datang JB lagi, roger-roger..

      Delete
  10. waaaahhh.. kobis penuh menghiasi meja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau takpe, nak tolong cuci pinggan pun takut kita pecah hahahaa

      Delete

Post a Comment

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment