LIRIK LAGU SIKASIH - ABAM BOCEY

LIRIK LAGU SIKASIH - ABAM BOCEY
Komposer : ZIMI
Lirik : RONGAK


Satu persatu telah pergi
Meninggalkan segala di miliki
Yg pasti sudah pun tertulis
Di mana mula kan berakhir

Kerapkali aku memerhati
Tiap kisah hidupmu ohh kekasih

Namun takkan mungkin
Ku Menjadi seperti dirimu
(Menjadi sepertimu)

Terputus sudah diantara kita
Berbeza sudah dua dunia
Tak pernah lupa apa yg kau kata
Kubawa bersama semat dijiwa

Namun takkan mungkin
Ku Menjadi seperti dirimu
(Menjadi sepertimu)

Terputus sudah diantara kita
Berbeza sudah dua dunia
Tak pernah lupa apa yg kau kata
Kubawa bersama semat dijiwa

Terputus sudah diantara kita
Berbeza sudah dua dunia
Tak pernah lupa apa yg kau kata
Kubawa bersama semat dijiwa




P/S: Al-Fateha.. 

10 comments:

  1. al-fatihah untuk arwah abam bocey

    ReplyDelete
  2. semalam lepas tengok kt ig achey terus tengok kat you tube... sedap jugak lagunya...
    paling sedih kt rangkap yang ,
    terputus sudah antara kita, berbeza sudah dua dunia....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedih memang lagu dan suara dia...Sis menangis pertama kali mendengarnya Dana...

      Delete
  3. semoga dia ditempatkan dalam kalangan yang dikasihi..
    insyallah..

    ReplyDelete
  4. al fatihah buat arwah dan semoga arwah ditempatkan dikalangan para kesayangan Allah SWT..

    ReplyDelete
  5. Menyentuh perasaan betul liriknya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann Sha..sedih masa awal mendengarnya tu...

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.