Header Ads


WORDLESS WEDNESDAY - SAMBAL TUMIS UDANG PEDAS BERAPI


WORDLESS WEDNESDAY - SAMBAL TUMIS UDANG PEDAS BERAPI | Sambal tumis udang ni anak minta Sis masakkan untuknya sebelum anak balik ke Shah Alam setelah cuti Tahun Baru Cina. Siapa lagi kalau bukan si kakak.

Siap pesan, buat pedas-pedas tau Mak, Kakak nak bawa bekal sekali..ermmm Sis jenis kalau anak minta, tak sampai hati tak tunaikan, so makanya terjadilah Sambal Tumis Udang Pedas..pedas berapi ko!




P/S: Oh!Ya terima kasih yang menghantar email mengenai Tepak Sireh tu ya, nanti Sis jawab emailnya..

18 comments:

  1. sedapnya, udang ni masak apa pun bagi dana memang sedap... sebab rasa manis nya tu buat lagi sedap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iyerr kalau udang besar dan fresh, memang akan ku sambalkan aje hehehe

      Delete
  2. Sedapnya sambal tumis udang ada banyak kuah gittewww...

    ReplyDelete
  3. Makan dengan nasi lemak..lempeng..jemput-jemput..fuh mengancam sangat..berhingus dibuatnya kalau pedas ni..sekali suap 5 teguk air..hihihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arghh terus terliur plak membacanya PC uiii

      Delete
  4. Sedapnyaaaaa la hai...nasib la tgh pantang makan seafood lagi kan...kalau tak....dah lama dah buat sambal macam ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe betul-betul kuat semangat SA, kalau Sis mau terkandas di tengah jalan...

      Delete
  5. Aduhhh... Sambal udang pedas.. Sedapnyerrr lahaiii..

    ReplyDelete
  6. perghhhh kaler dia pun da menggodaaaaa!

    ReplyDelete
  7. waaa.. teliur pulak saya nengoknye...

    ReplyDelete
  8. yumyum kite suka semua yang ada uuudang ni =D

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.