WORDLESS WEDNESDAY - LAKSA TELUR SARANG

WORDLESS WEDNESDAY - LAKSA TELUR SARANG | Dah baca posting Sis pergi minum Mango Float Royale (MFR) Melaka tu? Haaa dan inilah salah satu kedai makan di luar tapi dalam kawasan MFR tu, yang boleh korang makan, yaitu Laksa Telur Sarang.

Rasanya? Ermm maaf, kurang sedap mengikut tekak Sis, sebab Sis ni pengemar laksa, so yang ini tak kena dengan anak tekak Sis. Korang boleh pergi cuba sendiri ya kalau datang ke MFR ni.

Sedap itu subjektif! ..


Alamat? Baca post sebelumnya ya..Jangan malas membaca..


P/S: Rindu plak Laksa Penang kawan Sis,Ina tu...dapnyaaa...

16 comments:

  1. Betul tu Lin.. sedap tu subjektif dan ikut selera masing-masing kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn Kak, kena jujur aje, sedap kata sedap, tak sedap ikut tekak memasing...

      Delete
  2. alamak.. baru rasa nak try bila nampak gambo.. tp kalau sis kate x sedap tu x jadi la nak try.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha kalau tekak Dilah Sis tak tau, cuba aje la nanti ya..

      Delete
  3. Sedap laksa sarang tu Kak Lin.

    Setuju tu, sedap tu subjektif. Tak sama. Kadang si A makan kata sedap. Si B rasa pulak, tapi tak kena selera. Jadi tak sedap bagi dia.

    Selera masing²

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul..kang kata sedap, orang lain makan tak sedap plak, so sedap tu subjektif..

      Delete
  4. kat terengganu pon ade laksa sarang ni..
    rasa mcm laksa penang bse tu jee..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laksa sarang ni asalnya utara kan? Rupanya semua negeri ada ek..

      Delete
  5. setakat ni belum jumpa laksa sarang yg sedap lagi. huhu

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Kita kesuakaan kita Laksa Wak...tak kesah laksa apa..

      Delete
  7. haah, dia macam muak sikit...huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lerr, kalau Sis suka, kompom dah licinn..

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.