LIRIK LAGU KASIHKU SELAMANYA OST FILEM DENDAM PONTIANAK - DATO SITI NURHALIZA

LIRIK LAGU KASIHKU SELAMANYA OST FILEM DENDAM PONTIANAK - DATO SITI NURHALIZA

Komposer: Aubrey Suwito
Penulis Lirik: Ad Samad

Sayangi ku...Sayang ku
Seperti sayangnya ku padamu

Ku tagih kasihmu
Ku raih dari mu
Semangat cinta paling agung

Telah ku katakan kepadamu
Engkau dan aku selamanya
Biapun berakhir masa terhenti nyawa
Ku masih kan mencinta

Telah kau berjanji kepada ku
Setia mu selamanya
Akulah satu-satunya
Yang akan kau cinta

Sayangi ku... Sayang ku...
Sayangi hanya aku.. Sayang ku

Ku dendam rindu mu
Ku idam darimu
Kasmara cinta paling pijar

Telah ku katakan kepadamu
Engkau dan aku selamanya
Biapun berakhir masa terhenti nyawa
Ku masih kan mencinta

Telah kau berjanji kepada ku
Setia mu selamanya
Akulah satu-satunya
Yang akan kau cinta

Ku di dalam kerasukkan
Kau begitu mengasyikkan
Maaf kiranya ku tersimpang

Telah ku katakan kepadamu
Engkau dan aku selamanya
Biapun berakhir masa terhenti nyawa
Ku masih kan mencinta

Telah kau berjanji kepada ku
Setia mu selamanya
Akulah satu-satunya
Yang akan kau cinta

Akulah satu-satunya
Yang akan kau cinta




P/S: Tajuk filem pun seram, lagi pulak kalau OST lagunya suara Dato Siti...uii seremm je kann...

6 comments:

  1. Mahu susah tidur malam ni..tapi bestlah lagu ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn @PC, tu belum lagi filemnya camne, mesti bestkann...

      Delete
  2. Dato’ Siti kalau nyanyi FEEL dia lain macam oo. Ni pulak cerita genre seram. Teringat plak lagu Pulangkan by Misha Omar OST PHSM ๐Ÿ˜

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn @Syaza, tak seram pun jadi seram hahahah kelakar seram pun jadi seram hahahaha

      Delete
  3. uishhh seram lagu ni...nak amek feel, tengok horror movie kat netflix dulu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha layannn Netflix seyy sekarang budak @Sunah hahahaha

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.