TERIMALAH LAGU INI DARI ORANG BIASA

TERIMALAH LAGU INI DARI ORANG BIASA | Malam tadi siap mengemas semua, dan naik atas nak tidur, tiba-tiba rasa memang sangat buhsan boleh di katakan Sis ko ni. Padahal baru jer balik dari staycation bersama kawan-kawan, dan selama 5 hari juga ada Sunah menemani di rumah..tapi bila semua dah balik dan kembali tinggal di rumah seperti biasa, terus rasa 'kosong'..

Anak-anak ada, tapi biasalah, sorang baru balik kerja, badan penat teruslah mandi dan tidur, sorang lagi memang terperuk je dalam bilik, jarang nak duk sembang kalau time malam. Kalau siang hari yee, memang ada di bawah melayan Netflix. So bila malam menjelma, Sis akan cepat rasa buhsan, lagi pulak Suami takde di sini..ermmm..

Then Sis ko wahtsapp Suami, bagitau buhsanlah dia takde dan macam-macamlah aduan yang Sis ko ngadu kat Suami...Suami pun jawablah macam-macam layankan Isteri dia ni..

Dan tiberr....akhir sekali Suami bagi link youtube lagu ni.
Kata dia, cuba dengar dan lepas tu tidur.

Kemudian Sis pun bukak dan dengar...
Ermmm alahaiii lagi terus kemurungan kesedihan dengar lagu ni...huwaaaaaa 😭

Cinta Luar Biasa - Andmesh Kamaleng 💏

Waktu pertama kali
Kulihat dirimu hadir
Rasa hati ini inginkan dirimu
Hati tenang mendengar
Suara indah menyapa
Geloranya hati ini tak kusangka
Rasa ini tak tertahan
Hati ini selalu untukmu

Terimalah lagu ini
Dari orang biasa
Tapi cintaku padamu luar biasa
Aku tak punya bunga
Aku tak punya harta
Yang kupunya hanyalah hati yang setia
Tulus padamu

Hari-hari berganti
Kini cintapun hadir
Melihatmu, memandangmu bagai bidadari
Lentik indah matamu
Manis senyum bibirmu
Hitam panjang rambutmu anggun terikat
Rasa ini tak tertahan
Hati ini s'lalu untukmu

Terimalah lagu ini
Dari orang biasa
Tapi cintaku padamu luar biasa
Aku tak punya bunga
Aku tak punya harta
Yang kupunya hanyalah hati yang setia
Tulus padamuu
O-o-o-oh

Terimalah lagu ini
Hmm...
Dari orang biasa

Terimalah lagu ini
Dari orang biasa
Tapi cintaku padamu luar biasa
Aku tak punya bunga
Aku tak punya harta
Yang kupunya hanyalah hati yang setia
Yang kupunya hanyalah hati yang setia
Terimalah cintaku yang luar biasa
Tulus padamu



Terima kasih Suamiku..



P/S: Subuh pagi ni Suami bagitau dia tak sihat, tapi tetap kena kerja..Moga Allah sihatkannya dan berikannya kekuatan mencari rezeki di sana..aamiinn..

12 comments:

  1. lagu ni selalu tergiang-giang je tau..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iyerr @Dilah, dari malam tadi dengar membawa ke siang hari ni haaa...

      Delete
  2. Lagu ni muzik dia sedap didengar..baca tajuk entri sis tadi sambil tunggu page loading, terus spontan nyanyi padahal belum pasti entri ni pasal lagu ni ke ape..

    Faham sangat perasaan tuuuuuu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuhu marilah kita berhuhuhu bersama, Sis ko demam ni haaa @Sunah, demam rindu agaknya...

      Delete
    2. Sakit kepala, badan menggigil dari malam tadi, ni dah okay sikit dah @Sunah huhuhu

      Delete
  3. SA suka lagu ni..siap dowload letak dalam hp...lagu dia best..deep maksud dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah, semalam dah suruh anak donlodkan dalam hp nak buat lagu caller tune @Suria ..

      Delete
  4. Tajuk dia mengingatkan kita pada lagu Bukan Cinta Biasa - Siti Nurhaliza. Eh, ada ke Siti tajuk lagu tu??? Hahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha entah ek, tapi memang ada CT nyanyi lagu bukan cinta biasaaaa Kak @Seri hahahaha

      Delete
  5. Hati yang setia, tulus padamu
    Ooo ohh

    ;)

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.