WORDLESS WEDNESDAY - MEE GORENG MAMAK

WORDLESS WEDNESDAY - MEE GORENG MAMAK | Terasa-rasa lagi kesedapannya Mee Goreng Mamak yang Sis makan kelmarin bersama dengan Geng Setaman Sis. Tak sangka pulak sedap pulak kali ni Chef restoran Sambal Tumis tu masak. Alhamdulilah.

Ni kalau Sunah nengok, mesti dia kecur Mee Goreng Mamak 'kedai dobi' tu hahaha..



P/S: Moga Allah permudahkan urusanku. Otw balik Johor ..

14 comments:

  1. ammi pernah makan mee goreng kat kedai mamak. so far ammi rasa org tu je yg masak kena dgn selera ammi. so lepas 1st try tu...asal pegi situ je ammi ckp nak org tu yg masak. Kalau org tu takde mmg ammi tak order mee goreng

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaa boleh pulak ye Ammi @Shiela minta macam tu, nasib juga tukang masaknya masih setia di situ ye hehehe

      Delete
  2. nampak kesedapan nya kak, dan nampak banyak nya dia punya isi dan bumbu nya tu, idok la kering semacam je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa Mee dia basa-basah dan banyak rencah termasuk pecah telur dia, memang sedap @Norhidana..

      Delete
  3. woiiiii hahahahhah!!! benci betul lah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakakakah, sila bawak bersabar ye @Sunah hahahaha

      Delete
  4. Sedih tol malam tadi nak makan mee goreng Pak Mus boleh habis plak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laaaa mesti sedap tu sampai habis Mee Goreng Pak Mus tu ya Kak @Seri ..

      Delete
  5. Lama tak makan mee goreng mamak..sesekali ngeteh sambil layan makan mee gorang mamak,fuh nikmat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sedap kalau kena masaknya sedap @PC, ada orang masak kering sangat, tapi yang ni basa-basah aje Mee Goreng Mamak dia, sedap!

      Delete
  6. Suka jugak makan Mee Goreng Mamak...selalu jadi pilihan..sejak ada gastrik ni kurang sikit makan mee sebab ada asid boric kan...tapi kadang- kadang langgar jugak..makan je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, biasa Sis makan pun suka kedai melayu dari kedai Mamak, walaupun Mee Goreng Mamak namanya @Suria..hehehe

      Delete
  7. Perfecto mee goreng mamak. Sedap kalau lengkap sepinggan mee goreng mamak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa bukan senang nak dapat mee goreng mamak yang sedap kann @Azhafizah, tapi yang ini, tersedap sangat!

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.