I NEED VITAMIN SEA

I NEED VITAMIN SEA | ORANG makan vitamin kesihatan, engko Sis sibuk nak vitamin laut, apahal? Hahahaha weyy ada aku kezzah.. laut ke angin ke udara ke, janji ada laut, ko hado? Sibuk je laa kan, ada je yang tak kena kat mata dia, dengan i jangan memain, kang i up cite u kat sini, haaa viral kang sampai hujung dunia, nak ke? Hahahaha..

Dah cuba elak dengan orang toksik ni, tapi ada je nak hinggap macam langau, tak boleh tengok orang senang dan bahagia, ada je nak melekap.. suka amik kesempatan, memang bagus kawan dengan Lydia tu haa, dasar muka tak tau malu, bak kata Kinan, takde maruah diri, gituhhh.. 

Apo laa Sis ko membebel ni kan pepagi, hilang mood nak bercuti.. kalau korang tak faham, abaikan.. yang korang kena fahamkan, Sis berehat seketika, nak tenangkan fikiran dan bersukaria dengan family di negeri lain.. bukan senang nak bercuti family, selagi ada peluang kita jadikan kenangan.. 

I Need Vitamin Sea

Kemana? Di mana? Biarlah rahsia dulu.. paling tak pun, up di IGs ajer nanti.. tu pun kalau ada masa dan mood marii.. kalau tak, balik Johor je laa kita up yaa.. 

Orang lain dah pusing-pusing negeri dah, Sis baru nak pi haaa.. bawa sekali anak menantu semua.. yang paling excited anak-anak laaa.. siap pesan 'Ayah jangan spoilkan mood holiday ya' hahahahaha.. bukan apa, anak-anak takut tiba-tiba Ayahnya kena kerja ke, atau banyak kerja ke, haa naya dah berjanji dengan anak.. 

Anak-anak memang dah faham sangat dengan Ayahnya, so tu yang anak-anak pesan dulu.. Moga Allah permudahkan perjalanan kami dan dipermudahkan urusan kami sepanjang kami bercuti.. aamiinn.. 

Selamat berhujung minggu buat semua.. bye bye for a while.. 


P/S: Tengok gambar tu, rindunya Krabi ... 

14 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Replies
    1. Terima kasih Mar, alhamdulilah selamat dah..

      Delete
  2. Rindu jugak laut. Lama sangat ni tak bercuti. Nak pergi pulau kot kali ni. Nak snorkeling 🤿

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn, memang rindu sangat nak becuti depan laut, alhamdulilah Allah perkenankan...

      Delete
  3. Seronok aihhhh tengok orang tu makan Vitamin Sea. Have fun sis persetankan langau ituuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha makan sampai muntah ijo air laut hahaha..
      Yaa Nur, tak kowser nak melayan hantu-hantu tu...

      Delete
  4. happy sis dapat jalan dengan semua anak menantu. hope lepasni dengan cucu.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe tu laa, entah bila nak bercucu hehehe

      Delete
  5. Seronoknya bercuti menikmati vitamin sea. Enjoy your cuti sislin :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann Fizah, dah dua tahun tak bercuti sama family...

      Delete

Post a Comment

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment