LIRIK LAGU KERIS SAKTI (OST. UPIN IPIN: KERIS SIAMANG TUNGGAL) - FAKHRUL RAZI

LIRIK LAGU KERIS SAKTI (OST. UPIN IPIN: KERIS SIAMANG TUNGGAL) - FAKHRUL RAZI


Keris sahabat pada yang setia
Seteru pada yang derhaka
Siapa dia pahlawan perkasa
Yang akan menegak keadilan

Tujuh petala langit seru namanya
Tujuh petala bumi gerun akannya

Keris sakti kekuasaan raja
Keris sakti kebesaran negara

Jangan berkelana entah kemana
Hilang takhta hancur negara
Pulanglah segera menghalau durjana
Airmata merungkai segalanya

Tujuh petala langit seru namanya
Tujuh petala bumi gerun akannya
Keris sakti kekuasaan raja
Keris sakti kebesaran negara

Jangan berkelana entah kemana
Hilang takhta hancur negara

Pulanglah segera menghalau durjana
Airmata merungkai segalanya

Lalala lalala lalala lalala lalala

Jangan kelana entah kemana
Pulang segera menghalau durjana
Jangan kelana entah kemana
Pulang segera menghalau durjana

Jangan kelana entah kemana
Pulang segera menghalau durjana
Jangan kelana entah kemana

Pulang segera menghalau durjana







P/S: Jangan tak tengok, rugi tau! "Keris Siamang Tunggal" akan ditayangkan di pawagam seluruh negara bermula pada 21 Mac 2019. Cuti sekolah tu kan, so apalagi, bawak orang kampung datang menonton sama! 


LIRIK LAGU KERIS SAKTI (OST. UPIN IPIN: KERIS SIAMANG TUNGGAL) - FAKHRUL RAZI LIRIK LAGU KERIS SAKTI (OST. UPIN IPIN: KERIS SIAMANG TUNGGAL) - FAKHRUL RAZI Reviewed by Sis Lin on Sunday, March 17, 2019 Rating: 5

6 comments:

  1. Baru aje dengar lagu ni beberapa hari yang lepas dan baru juga tahu Upin Ipin ada movie baru. Ketinggalan betul saya ni. Hahaha.

    Thanks kongsi lirik lagu ni. Memang tengah cari. [^__^]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa The @FT, bakal tayang pada 21hb Mac ini..jangan lupa pergi tengok ya ...

      Delete
  2. uminya pulak tak sabar nak bawak budak² ni tengok wayang..mesti diorang suka ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau takpe, Sis pun nak pergi juga ni lagi @Rohaida, bawak Mia hehehe

      Delete
  3. Replies
    1. Kannn samalah, ni dah janji dengan Mia nak bawa dia tengok @Sunah ..jom kita tengok sesama hehehehe

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.