TERPAKSA DI TAHAN WAD SERTA MERTA !

TERPAKSA DI TAHAN WAD SERTA MERTA ! | Ya Allah, redha ajeler, akhirnya dalam kesakitan memandu ke hospital KPJ, dan bila berjumpa dengan Doktor Aizal, bagitau simptom-simptom sakit semua, dengan serta merta terpaksa di tahan dan di paksa juga masuk wad. 

Cuma kena tunggu sekejap, sebab katil belum siap, so Sis minta dia balut tangan tu dulu, sebab sakit benau rasa dia cucuk..huwaaaa :(

Doakan Sis baik-baik aje yer. Rasa nak menangis tapi dah menangis dah tadi 😭 
#SisKenaKuat !! 



Punyalah ramai dan banyak kereta kat KPJ ni, memang ramai yang sakit. Dengan cuaca panasnya..sabar je lerr......nyah kau Gas Metana!!!

Selalu kalau sakit macamni, Suami ada, kali ni Suami jauh, bertambah sedih jadinya.. 
Ni pun Suami tak tau lagi, taknak ganggu dia tengah sibuk dengan kerja. Tunggulah dia call nanti. 

Kepala ni fikir banyak draft blog nak di buat..huhuhu maka bertangguh lagi lerr gamaknya kerja..
InsyaAllah Sis akan settlekan 'tanggungjawab' itu..doakan Sis sihat! 
Tidur wad le kita malam ni huhuhu 😭






P/S: Pertama kali rasa sesak afas...Ya Allah...Sis sangat takut... :(


20 comments:

  1. Allahuakhbar, mak kawan kita pun kena tahan wad,duduk bukit dahlia. Semoga cepat nyah gas menthana tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iyerr Kak @Seri, nasib juga bukan sebab gas , alhamdulilah ...

      Delete
  2. Kuat sis..moga semuanya baik2 aje..ameen ameen..if you need anything, don't hesitate to call yaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiinn, alhamdulilah berkat doa kawan-kawan @Sunah, dah balik dah ...

      Delete
  3. Semoga cepat sembuh! amin

    http://mylittlestoryi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Syafakillah sis. Moga dipermudahkan segala urusan dan diberi kesembuhan aamiin

    ReplyDelete
  5. Sesak nafas ke tu sis?? Semoga dilindungiNya ye .... Sihat saluuuuu..... Takpa tangguh sikit kerja...kena sihat duluuu baru buat kijaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iyerrr @Nona,Pestime kena sesak nafas...risau dan takut, tu yang gi hospital hehehehe

      Delete
  6. semoga sis cepat sembuh.. jaga kesihatan tu ye sis.. take care..

    ReplyDelete
  7. Ya allah...menakutkan la..serius sebab gas metana tu ke sis? bahayanya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulilah bukan sebab gas @Suria, Doktor kata angin naik atas huhuhu

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.