DAN BILA JARI SIS LIN SUDAH 'KURUS' HAHAHA

DAN BILA JARI SIS LIN SUDAH 'KURUS' HAHAHA | Hamboii hakak, sampai tak sabar-sabar scroll nak tengok jari Sis Lin yer, kemainnn hahahaha.. cuba baca dulu sebelum scroll, membaca kan amalan mulia, ni idok, baca tajuk terus scroll nak nengok gambo yer..hahahahaha..
Eh..terasa ker? ๐Ÿ˜œ

Baca tajuk macam ye tak ye jee kan, dengan Sis ko sekali sampai buat entri khas untuk jari Sis Lin, jangan memain hahahaha. Yang sebenarnya, semalam Sis keluar ke Puteri Harbour bersama Sunah, ada urusan permudahkan urusan orang, alhamdulilah dah selesai. Dan kami berdua kelaparan gilerr, so singgahlah makan KFC di Perling sana, habis makan, selepas cuci tangan, sambil lap guna tisu, Sis ko terperasan jari ni macam kurus runcing pulak, terus bagitau Sunah, hahahaha dah tentu ler seketul Sunah tu gelakkan Sis hahaha tiberrr makan KFC jari kurus ..... agaknya terlebih jilat jari kot masa makan ๐Ÿ˜† .

Okaylah abaikan laaaa..walaupun sepanjang bawa kereta, Sis ko tak habis-habis memandang jari sendiri hahahahaha....teruja terkesima plak gitu...dan sebelah malamnya semalam, Sis bersama geng JDT Blogger yang lain memenuhi undangan preview ramadhan di Amansari Residence Resort di Bandar Sri Alam. Dan macam biasalah, apalagi kalau dah berjumpa, bergambar tak sudah hahaha..

Dannnnn...sewaktu amik gambar, dan bila nengok balik gambar, terbukti! memang jari Sis Lin runcing kurus hahahahaha adoii nak juga bukti !!! Korang nengok...


Sila lihat bulatan merah tu hahahaha...tak kowser Sis ko nak buat bulatan merah, macam korang tak kenal yang mana satu Sis Lin khennn...dalam gambar tu pun Sis ko je yang tunjuk jari kann..haaa gambo ni le yang buat bukti bahawasanya jari Sis Lin sudah kurus runcing hahahahahaa....korang jangan ingat guna apps ke apa eh, ada ke apps yang kuruskan jari, kalau kuruskan badan adalah, sampai bengkuk tiang korang seret kejekan semata nak nampak kurus khennnnn hahahahaha

Alaaaahaii jari pun jarilah, walaupun sebenonya itulah imaginasi atau taktik posing dalam gambar, sebab bila bangun pagi, Sis ko nengok balik jejari, ermm jari dah gebu balik hahahahaha...semalam Suami call, Sis pun ceritalah kat dia, sambung pulak ke wahtsapp, Suami duk gelakkan sambil nak sedapkan hati, katanya 'yelah, jari dah kuruslah' hahahahaha ๐Ÿ˜†


Hahaha tunjuk lagi, walau tak berapa jelas hahahahaha..  

Eh dahlah, kang panjang 700 perkataan pulak Sis ko membebel. Nak kemas dapur dan sesiap apa yang patut, kang petang ada lagi jemputan makan ermmm...kang kalau jumpa, korang jangan duk belek jari Sis pulak, i is segan nanti tau hahahahaha...

OkBai....cincau...






P/S: Sis Lin Gemuk ? Bila masa pulak Sis kata Sis kurus ? Baru pstime buat entri kurus ni, tu pun jari Sis aje hahahaha poyo la kau !! 



14 comments:

  1. Hehehheh..takpe Sis..jari pun jarilah..sebab PC pun kalau orang tanya kau dah kurus ke kata nak kurus..PC jawab dah alhamdulillah..tapi jari kelengkeng jelah yang nampak kurus...gemuk ke..kurus ke yang utama sihat kan Sis..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha kannnn jadilah bila kata nampak kurusnya tu @PC ...sekurangnya ada ler nampak kurus hahahahaa janji sihat!

      Delete
  2. Hahhahahah...sampai buat entri ni..kelako gilerrr sis ni ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha baca dengan penuh perhatian yer @Sunah hahahaha

      Delete
  3. Kitakan perempuan. Satu kegembiraan kalau nampak kurus. Walaupun dalam gambar je, tetap puas hati. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannnn walaupun hanya jari kann @Ana hahahahaha

      Delete
  4. Assalamualaikum lin..lawak la lin ni...x kisah la lin,kurus ke gemuk ke janji sihat kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam Mama @Maszull..hehehe yer Maaaa, lepas ni target, gemuk ke takpe janji kurus...yang sadis, orang kurus pun dia kata gemuk ermmmm

      Delete
  5. wujud jugak entry ni ek...kah² oklah tu kurus tang jari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha entri untuk kenangan jari kuruslah @Rohaida hahahahaa

      Delete
  6. asyik makan jerr tu jari baru kurus tu :D....tak apa lah pelan2 nanti badan pulak kurus ya sis :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn @Wani, siapa sangka asyik makan aje, sampai jari aje yang kurus hahahaha

      Delete
  7. Hahaaa ko ni buat lawak ar ..
    Ko tu.klu badan kurus , jari tetap gebu.. ako smp moskel pkkn, isi2 sume tersesat melekat kat jari jemari je ke๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ pape pun, tahniah tahniah..pasni leh mkn lagi..kot la sbb byk sgt pegang sudu, buatkan jari dah kuwus๐Ÿคญ๐Ÿคญ๐Ÿคญ

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha sengal ko @Retna...aku pun pelik juga, kenapa jari aku gebu ek hahahaha...salah waze barangkali jari aku hahaha sebab tu sesat ke situ hahahaha

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.