WORDLESS WEDNESDAY - AISKRIM PERISA MI GORENG INDOMIE

WORDLESS WEDNESDAY - AISKRIM PERISA MI GORENG INDOMIE


Gambar sumber facebook





P/S: Ada meh ??? Apa ajelah agaknya rasa dia ek? Ermmm tapi seriuslah ada ke ? Kalau benar ada di jual aiskrim ni, ko rasa macam makan megi goreng ke ek? Hahahaha Sis ko tak boleh hadam oii bab ni hahahaha. Pelik-pelik ar manusia ni cipta makanan, hipster giler dah ni. Lepas ni mungkinkah ada aiskrim BAKSO? Hahahahaha ๐Ÿ˜†


6 comments:

  1. hahaha tak boleh hadap hipster2 ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau takpee....tengok je dah buat muka kann @Nadia hahahaha

      Delete
  2. Makin pelik orang, makin pelik pulak makanan yang keluar...haish la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn semakin hari semakin pelik tapi benar @Rohaida hahahaa

      Delete
  3. tak teringin nk cuba.... pelik2 sgt

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah Sis, kalau ada pun taknak juga mencubanyaa @Norhidana ...

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.