WORDLESS WEDNESDAY - NAMPAK TAK BULATAN MERAH TU?

WORDLESS WEDNESDAY - NAMPAK TAK BULATAN MERAH TU 








P/S: Haaa ada nampak tu Bulatan Merah? Nampak tak? Apa? Tak nampak? Comfirm bukan rabun lagi, memang buta betul mata ko hahahahaha ๐Ÿ˜†...Entah apa viral sejak-sejak ni, sana sini orang duk upload bulatan merah, dah tu tanya 'nampak tak tu?", eeee Sis ko pun mula terkena gak, duk zoom laaa sampai berapa kali zoom, tapi iphone8+ bukanlah Huawei p30 ๐Ÿ˜œ, hampeh takde apa, kesahnya kata viral 'bulatan merah' ni sebab satu kes tu..malas nak cite, korang carilah sendiri kes apa.. Yang betul kesnya memang betul ni yang korang ni, duk up gambo bulatan merah manjang dah kenapa? Kang nampak ๐Ÿ‘ฟ betul-betul baru ko tau ! 


6 comments:

  1. Menda tah nampak tulisan bulatan merah tu adalah. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha ye lerr tulisan BULATAN MERAH tu laaa, nampak kan @Farah hahahaha

      Delete
  2. Assalamualaikum lin...tulisan bulatan merah tu ada la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Mama @Maszull...yee Mama, tulisan tu lerrr..nampak kan? Hahahaha

      Delete
  3. haaahahhahaha...semua nak berbulatan merah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lerr, semua nak bulatan merah, tulisan bulatan merah tak nampak pulak ek @Sunah hahahaa

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.