DISAAT SENDIRI


DISAAT SENDIRI | ENTAH kenapa selepas melihat video Shuib di instagramnya yang menggunakan lagu ni, terus lagu Di Saat Sendiri, nyanyian Dadali ni menghantui fikiran Sis. Dari semalam membawa ke harini, betapa sedihnya lahaiiii hati ini..sikit-sikit nak menangis, tau-tau jatuh airmata, Allahuakbar... dah kenapa laaaa dengan diri aku ni huwaaaaa :(( 

Banyak benda bermain dalam fikiran ni, merindukan yang telah tiada, malah tambah memberatkan fikiran, memikirkan yang berada di depan mata.. duk mikir, apalah yang akan jadi dan berlaku di masa akan datang kan.. Ya Allah, peliharalah kami, lindungilah kami dan satukanlah kami selamanya hingga ke Syurga Ya Allah.. 

Lirik Lagu DiSaat Sendiri - Dadali

Lirik Lagu DiSaat Sendiri - Dadali 

Hari demi hari telah kulewati
Tak pernah aku bersamamu lagi
Tak pernah aku menduga
Kau akan pergi tinggalkan aku

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Kucoba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku sangat rindu kamu
Terasa saja kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku sangat rindu kamu
Terasa saja kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Jauh kau pergi tinggalkan diriku
Sepi hati ini membunuhku
Kucoba untuk cari penggantimu
Namun tak ada yang sepertimu

Rindu aku sangat rindu kamu
Terasa saja kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku sangat rindu kamu
Terasa saja kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri

Rindu aku sangat rindu kamu
Terasa saja kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku terbangun dari tidurku

Rindu aku sangat rindu kamu
Terasa saja kau masih ada di dekatku
Tak mudah aku melupakan dirimu
Di saat aku sendiri



P/S: Kalaulah satu hari nanti Allah 'usik' segalanya... Aku redha Ya Allah... 

3 comments:

  1. memang liriknya menyentuh hati
    Semoga Shuib kuat

    ReplyDelete
  2. Lagu ni sedih.. time putus cinta kalau dengar, sedih.. sedih rindu.. moga Shuib tabah setabahnya... Bila kita tengok kisah org lain, rasa x mampu nak hadapi, tapi kalau sendiri hadapi saat tu, terpaksaaaa jugak tabahkan hati.... Kan.... Agar terima takdir Allah selalu... Hmmmm.. takut...

    ReplyDelete
  3. Terasa sungguh permergian arwah walaupun hanya dikenali sebagai selebriti. Apatah lagi keluarga yang kehilangan orang yang disayangi. Semoga mereka sekeluarga terus kuat. Aaminnn...

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.