AKU TERSAMPUK LAGU MIPAN ZUZUZU ZUZUZU


AKU TERSAMPUK LAGU MIPAN ZUZUZU ZUZUZU | Aaarghhh sudah! dah kenapa kepala otak dan mulut duk le nyanyi Mipan Zuzuzu Zuzuzu Nam Nam Nam jer oii hahahahaha... hadoii sabo je laa... ni gara-gara tertengok dan terdengar lagu dia ni lerr Mipan Zuzuz Zuzuzu memanjang kakakakah!

Lawak seyy kalau korang nengok muzik video dia joget-joget sambil nyanyi Mipan Zuzuzu Zuzuzu tu.. Sis ko pun tak tau pebenda binatang putih tu duk joget-joget tu..tapi suara yang menyanyi tu memang tak boleh blah betul! Hahahaha...

Korang dah dengar ke? Alaaa takkan le korang tak tau.. kalau korang ada TikTok takkan le takde nampak orang share, lain lee Sis ni, memang takde TikTok, terjumpa pun sewaktu bukak Youtube mencari lagu semalam, dan terus tersampuk sampai ke pagi ni hahahaha...

Kalau korang tak tau dan belum tengok lagi muzik videonya, elok laaa jangan, kang tersampuk macam Sis ko ni hahahahaha..

Aku Tersampuk Lagu Mipan Zuzuzu Zuzuzu

Lirik Lagu Mipan Zuzuzu Zuzuzu
Song : Mi Pan Su Su Sum
Artist : Mi Pan Su Sum

Mi pan su su sum
Su su su
Mi pan yakakus
Ñam ñam ñam
Mi pan
Su su su su su su sum

Mi pan su su sum
Su su su
Mi pan yakakus
Ñam ñam ñam
Mi pan
Su su su su su su sum

Mi pan su su sum
Su su su
Mi pan yakakus
Ñam ñam ñam
Mi pan
Su su su su su su sum

Mi pan su su sum
Su su su
Mi pan yakakus
Ñam ñam ñam
Mi pan
Su su su su su su sum

Mi pan su su sum
Su su su
Mi pan yakakus
Ñam ñam ñam
Mi pan
Su su su su su su sum

Mi pan su su sum
Su su su
Mi pan yakakus
Ñam ñam ñam
Mi pan
Su su su su su su sum




P/S: Katanya lagu ni di buat untuk iklan Madu.. Madu apa, entah ..  

16 comments:

  1. hahaha susah ni nak kuarkan dari ingatan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tau takpe, sampai masuk jamban pun nak nyanyinya hahahahahah

      Delete
  2. Ya Tuhan, sama la dari malam tadi. tengah makan boleh nak menyanyi. Astaga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakakakah sabo je laaa ek hahahaha... tersampukkkk

      Delete
  3. dengar lagu mcm nak berjoget kan...haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha engko pun tersampuk gak ke Mipan ni Suzie? Hahahaha

      Delete
  4. Replies
    1. Lagu Russia, tak silap iklan Madu ke apa entah, masuk je dalam TikTok terus jadi viral hahahahaha

      Delete
  5. Kan sis. Lagu ni memghantui. Baru nak lupa kadang ada je orang share. Makin terngiang-ngiang jadinya. Tak sedar mulut pun ikut menyanyi. Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha tintong otak jadinyaa Faizzah, nak makan nak tido tersampuk semua nak nyanyi hahahaha

      Delete
  6. Hahahaha pagi2 dah tergelak tengok entri ni. Selalu dengar tapi tak pernah tengok video dia. Hilang stress dibuatnya. Ni suai untuk praktis vokal. Kahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha jangan di dengarin, mau kang tersampukkk hahahaha

      Delete
  7. alamak tak tau lak pasal lagu ni..walopun ada tiktok sebab da lama tak bukak tiktok..hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti ko buatlah joget macam tu Sunah hahahah mipannn nam nam namm nammmm

      Delete
  8. Tak boleh dengar lagu.lepas tu mesti nak terikut²

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakakakak sekali dengar melekat dalam otak...

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.