Header Ads


WORDLESS WEDNESDAY - IKAN PATIN MASAK TEMPOYAK


WORDLESS WEDNESDAY - IKAN PATIN MASAK TEMPOYAK | Korang suka? Yaa samalah Sis, antara menu kegemaran Sis yang Sis pantang nampak. Kekadang tu pi makan kat luar, nampak aje menu gini memang akan jadi pilihan utama Sis dulu.

Kalau korang nak cuba yang berdekatan dan rasanya pun sedap, boleh cuba di Restoran Kome Thai ni di Setia Tropika. Sis dah pernah cuba dah, kira ookay sangat rasanya.

Tapi kalau tiba korang pergi dan order takde, mungkinlah takde musim
Patin kot, atau takde stok tempoyak. So jangan melenting plak.


Bukan taknak masak sendiri, tapi makannya sorang, baiklah beli atau makan luar ajer kann..


P/S: Harini Suami beli 'jiwa', so busy atas jalan raya aje harini 🤭.. 

14 comments:

  1. Saya pun suka patin masak tempoyak.Klaau tak de patin, ikan merah pun boleh. Selalunya saya suka ratah je. Jarang2 makan dengan nasik.Saya pula memang tak suka nasik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah Sis, suka meratah aje kalau masak atau beli..nak masak sendiri kena tengok mood...

      Delete
  2. suami saya suka patin masak tempoyak. kalau g temerloh, memang dia singgah makan. kat restoran ni belum try lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suami Sis jangan kata patin, tempoyak pun dia tak suka, so memang idok lee masak bebanyak seperiuk kalau masaknya...

      Delete
  3. Wak makan ikan patin tapi tak makan tempoyak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha so ikan patin asam pedas laa ek Wak..

      Delete
  4. perghh. fav kaella masak tempoyak ni.

    ReplyDelete
  5. dana tak pernah msk sendiri patin tempoyak takut tak sesesdap beli... biasa kalau ada kwn opis jual yang siap masak mesti beli... sebab emaknya ada kedai makan masakan patin tempoyak yg sedap di temerloh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn memang beza masak sendiri dengan beli atau makan kat kedai Dana..tak tau kenapa ek tak sama hahahaha

      Delete
  6. nasib la aku sejenis tak makan...pernah cuba sekali kat umah mertua adik aku, ok la tapi tak dapat makan banyak sangat..sikiittttttttttttttt je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha nanti aku masak atau beli, ko cuba plak, aku paksa!!

      Delete
  7. rasanya mcm tak pernah makan ikan patin ni

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.