WORDLESS WEDNESDAY - MEE MAGGI KARI


WORDLESS WEDNESDAY - MEE MAGGI KARI | Perghhh nikmat ko tengahari tadi dapat bedal semangkuk Mee maggi Kari hahahaha.. teringin sangat nak makannya. Tu pun nasib baik ada stok. Kalau idokkk memang tak tau laaa nak merangkak kemana mencari kui kui kui.. 

Jenis Sis kalau masak maggi ni, mesti nak ada letak bahan sampingan, contohnya; sayur kubis ke, ada udang ke dan terutamanya Sos Tomato Kimball tu. Kalau tak ada sos tomato tu, tak makan maggi dulu pun tak apa, tunggu beli baru makan. 

Sebabnya Sis tak makan sos cili.. hehehehe kekanak sangat kannn.. well you know me hahahaha.. 




P/S: Bukan tak masak, tapi belum masak dan tekak teringin nauu, tu pun salah ke makan maggi??? Huh!..

10 comments:

  1. dulu2 mkn maggi letak gk sos tomato..tp skarang tk letak dh hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo Sis memang letak Mama, sebab tak makan sos cili hehehe

      Delete
  2. Macam kawan ena masa kt hostel suka sgt letak sos.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe kann sedap wooo, tak letak sos tomato, bukan megi bagi Sis hahaha

      Delete
  3. Sesekali kadang2 memang teringin sangat menyantap mee maggie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kann Wak, nikmatnya...lagi tengah hujan ni...

      Delete
  4. dana kalau nak makan megi kari kene tunggu aiyan tido ke apa sbb kalau tak dia ngap mee kita ngadap kuah je nanti... selalu dana dgr org mkn maggi kari boh sos cili tp akak boh sos tomato yek... tak pernah trylagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha.. suka megi ek Aiyan..
      Sis tak makan sos cili Dana, semua benda makan dengan sos tomato jee..

      Delete
  5. mee maggi kari, dlm seminggu wajib sehari kena makan hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn.. walau orang kata tak elok, tapi kalau hujan mesti ingat megi hahahaha

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.