PAKAI TUDUNG, BUKA TUDUNG..SELEPAS TU ?

Sis Lin
6
PAKAI TUDUNG, BUKA TUDUNG..SELEPAS TU ? | Hello hello, ni tajuk bukan bergossip membawang si polan ya, ini cerita real. Kompom kalau buka tak masuk neraka, cuma masuk molot jer  hahahaha. Yang si polan tu biarlah, masing-masing ada hak memasing, kita sebagai nitezen dah jalankan tanggungjawab menegur dan bagi pandangan, samaada si polan nak dengar atau tidak, terpulang. Tapi jangan pula si polan menjawab 'kubur masing-masing' pulak, sebabnya esok mati jenazah awak tu tak bergolek masuk sendiri dalam lobang kubur tau. huhuhu

STOP! tu cite si polan. Yang ni lagi best korang baca dan tengok. Pakai tudung dan buka tudung. Masa pakai korang pasti terpegun menengoknya, dan masa buka tudung, lagi ternganga korang nengok. Dah buka, terus masuk molot, ngap!

Apa dia ? Meh kita lihat!


Senyum terpaksa sebab kelaparan ni kan..

Tengok, elok je pakai tudungnya kan..tertutup dan sopan aje. Memasing pun terpegun tengok sampaikan senyum nampak gigi, macam iklan ubat gigi sensitif sensodyne. 

Tapi sekali buka tudung..


Wowwww suprise!!. Ternganga tak korang tengok. Jangan takut, buka tudung yang ini, tak masuk neraka okay , dia masuk molot aje hehehehe.

Gaya persembahan dan juga memu makanan ni, korang boleh nikmatinya jika korang pergi bercuti ke Pulau Belitung. Pakej yang di sediakan akan bawa korang makan di sini. 

Pakej apa dan di mana? ..

Nama tempat makan ni Resto Belitung Timpo Duluk, Tanjung Pandan .

Salah satu keunikan Rumah Makan Timpo Duluk ini adalah interior dalamannya, baik di luar ataupun didalam, semua mempamerkan beberapa barang antik  yang di gunakan oleh penduduk Belitung pada zaman dahulu seperti kereta antik, peralatan rumah, perangkat alat pertanian dan perikanan tempo dulu. 

Semuanya di pamer dan di gantung di tembok juga dinding, dan rumah makan ini juga memiliki sajian yang khas pada semua makanan dan minumannya, salah satunya adalah nasi yang dibungkus dengan Daun Simpor, iaitu tumbuhan hutan Belitung berdaun lebar, dan biasa digunakan sebagai pembungkus tempe dan sayuran serta keunikan lainnya. Juga air teh kosong tanpa gula, yang pasti akan membuatkan korang kalau minum rasa segar. (sekali buat mimik muka) 😝

Untuk korang yang bercuti ke Belitung, rumah makan ini harus untuk di kunjungi, sebabnya selain harganya cukup murah, makanan disini pun cukup lengkap sehinggakan korang ada banyak pilihan untuk mencuba menu khas Belitung yang satu ini.


Halah halah halah, kemain manis senyuman abam botak tu, auuuwwwwww..

Pada korang yang nak bercuti ke Belitung, jomlah, amik pakej dengan MTNGetaways dan dapatkan harga murah. Nak lagi murah? Guna promo code : SISLIN75 

Guna promo code tu, korang dapat lagi diskaun harga sehingga rm75 hengget. Sapa nak bagikan. 

Hubungi no +65 8531 3381 atau 
Email admin@mtngetaways.com untuk pertanyaan lanjut .

Website: 

Instagram: @mtngetaways_ 







P/S: Tiber rindu pulak dekat kengkawan trip Belitung .. :( 


Post a Comment

6Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Gituhhh..bijak betul entri ni..banyak keywords isu semasa 😂😂😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha terus naik PV nya tu @Sunah..isu semasa kan...

      Delete
  2. hahahahhahaaa....yang paling muda lerrrr kena BUKA TUDUNG TUUU DULUUU... DAH TERBUKAK TUDUNG HABIS KENA BULI..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha seronokkan, rindu betullah saat itu @Farahain ..

      Delete
  3. mcm kenal abam botak tu.. selebriti ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iyerr artis, Harriss namanya @Ejulz hehehe

      Delete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!