WORDLESS WEDNESDAY - FESTIVAL LAYANG-LAYANG SEDUNIA KE 24 2019

#WordlessWednesday 










P/S: Yeahhh sudah bermula! Jom korang kita ke Festival Layang-Layang di Bukit Layang-layang Pasir Gudang, bermula HARI INI 27 Feb sehingga 3 Mac 2019 . Ada bermacam jenis, besar kecik layang-layang akan di terbangkan, juga jualan kedai-kedai jualan dan makanan. Jom korang ! 


4 comments:

  1. menarik ni, kdg2 melihat layang2 terbang pun hati bleh tenang, kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye Kak @Seri, tak pernah miss pergi, nak redup pergi malam tapi layang pulak dah turun...

      Delete
  2. jommm teringin nak pergi..tapi macam tak sempat aje

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.