SIAPA BAKAL JUARA LAGU 33 - 2019?

SIAPA BAKAL JUARA LAGU 33 - 2019? | Korang rasa siapa yang bakal jadi juara lagu 2019? Sis pun tak dapat nak agak, sebab semua hebat-hebat belaka. Tapi ada satu yang Sis rasa berkemungkinan boleh jadi juara. Korang rasa Sis teka siapa?

Ya...Sis pilih 'Siti Sarah - Semakin'. 
Lagu dan nyanyian suara dia, boleh meremang reroma bila mendengarnya. Tak caya kang kita lihat sesama ya. 

Jagung rebus dah siap, popcorn pun ada, kerepek pedas pun ada ni. Tunggu masa je ni nak tonton. Korang pun sama juga kan? Mesti penuh makanan depan tv hahahaha. 

Jangan lupa, buat pilihan sebelum bermula, mana tau tekaan dan pilihan korang mengena kan hehehe. Jom Isyak dulu..OkBai. 


AJL33 kali ini akan di adakan pada 3 Februari hari Ahad jam 9 Malam, bertempat di Axiata Arena, Bukit Jalil

Dibawah adalah senarai 12 lagu yang berjaya ke peringkat akhir AJL ke 33: 


1. Siti Sarah - Semakin

2. Ara Johari - Bunga

3. Syamel - Kau Pun Sama

4. Misha Omar - Sampai Bila

5. Hael Husaini & Dayang - Haram

6. Khai Bahar - Luluh

7. Altimet - Bunga

8. Haqiem Rusli ft Aman Ra - Jatuh Bangun

9. Amylea X Kaer - Tak Pernah Hilang

10. Hael Husaini - Hajat

11. Sufian Suhaimi - Di Matamu

12. Siti Nordiana & Jaclyn Victor- Nisan Cinta


*Moga semuanya dipermudahkan buat mereka yang bertanding..aamiinn..






P/S: Malam ni Suami beli bungkus aje, makan di homestay. Nak tengok AJL kata dia hahaha..


4 comments:

  1. Tula nak siti sarah n misha omar menang.hehe. xkesah no berapa janji ada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannnn tekaan tersasar sama sekali Cik Puan @Ena huhuhu

      Delete
  2. nak hael menangπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha tahniah Hael dah jadi pemenang @Shafyqah ...

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.