LIRIK LAGU PURA-PURA BUJANG - BABY SHIMA

LIRIK LAGU PURA-PURA BUJANG - BABY SHIMA
Lagu : Mimifly, Ezra Kong
Lirik : Mimifly, Ezra Kong

Kantoi sekali lagi ada cinta tiga segi
Adakah dah bertunang dah berbini
Hati berbicara makin lama makin rasa
Sesuatu yang tak kena dengan dia
Kau fikir ku tak tahu

Tak payah nak menipu
Kau pecah tembelang
Mengapa oh mengapa jatuh cinta
Sedangkan kau sudah berpunya
Selamba oh selamba kau menggoda
Jangan sayang pura pura bujang

Dia atau aku yang mana pilihanmu
Katakan saja aku ingin tahu
Baru kau nak peninglah kerut kerut kening
Guling guling guling guling macam tenggiling

(guling guling guling guling macam tenggiling)

Kau fikir ku tak tahu
Tak payah nak menipu
Kau pecah tembelang

Mengapa oh mengapa jatuh cinta
Sedangkan kau sudah berpunya

Selamba oh selamba kau menggoda
Jangan sayang pura pura bujang

Berwas was lah bila
Bercinta haa jangan
Dipatuk kasih pri berbisa
Jangan sekali dibelitnya

Mengapa oh mengapa jatuh cinta
Sedangkan kau sudah berpunya

Selamba oh selamba kau menggoda
Jangan sayang pura pura bujang

Jatuh cinta
Sedangkan kau sudah berpunya

Jangan sayang pura pura bujang
Jangan sayang pura pura bujang

Berwas was…






P/S: Apa kena mengena dia ni gan Sajat ek? Apa kes? Ermmm....

6 comments:

  1. Replies
    1. Hahahaha itu lerr sebabnyaa, jadi kontroversi Kak @seri hahahaha

      Delete
  2. Siap ada tenggiling tu yang tak boleh tahan.

    ReplyDelete
  3. geram kan nengok MV ni...alif irfan konon...hahahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha tau takpe, bongok je rasa @Sunah hahahaha

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.