LIRIK LAGU TAKKAN MERUBAH - SUFIAN SUHAIMI & AMIRA OTHMAN

LIRIK LAGU TAKKAN MERUBAH - SUFIAN SUHAIMI & AMIRA OTHMAN
Lagu :  Farouk Roman
Lirik : Amylea

Di fikiranku hanya ada engkau
Maafkan hati yang menitip jalan
KepadaNya
Telah kuteruskan semua

Dalam diamku
Makin tak terubat
Apa yang benar sunyi di hadapku
Kini sudah kau menyahutkan jawapannya

Ingin putuskan saja ceritamu
Tentang hati yang rapuh dan berbalik
Siapa mampu menantikan berat dan kesal hatimu

Musim takkan merubah perasaan
Walau ku diam saja tak berpaling
Bisa ku lari dari cinta namun tak dapat ku pergi

Di fikiranku hanya ada engkau
Maafkan hati yang menitip jalan kepadanya
Telah kuteruskan semuanya

Ingin putuskan saja ceritamu
Tentang hati yang rapuh dan berbalik
Siapa mampu menantikan berat dan kesal hatimu

Musim takkan merubah perasaan
Walau ku diam saja tak berpaling
Bisa ku lari dari cinta namun tak dapat ku pergi

Ingin putuskan saja ceritamu
Tentang hati yang rapuh dan berbalik
Siapa mampu menantikan berat dan kesal hatimu



P/S: Dia punya lirik tu kemain susah Sis nak fahamkan, ermmm...bahasa jiwa dan cinta. 

6 comments:

  1. Dah layan jugak lagu ni. Pastu nak dengar lagi. Tapi Amylea ngan Farouk kalau buat n tulis lagu memang puitis nau. Jenuh jugak memula nak faham hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagunya sedap di dengar, tapi nak fahamkan lirik lagu tu, susah beno kan @Faizzah ..

      Delete
  2. kita suka amira othman dari dulu lagi...hihihi..merdu suara dia...lagu adik dia pun best!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama juga Sis @Sunah, tang lagu ni jeee, lirik dia susah sangat nak fahammm

      Delete
  3. Replies
    1. Kannnn, memang paduuu suara mereka berdua @Mamapp ..

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.