WORDLESS WEDNESDAY - NASI LEMAK McD

WORDLESS WEDNESDAY - NASI LEMAK McD | Korang dah rasa? Dah beli? Dah try? Amacam? Sedap tak kat tekak korang? Untuk tekak Sis, alhamdulilah, sangat menepati citarasa tekak melayu. Yer nasi lemak dia sedap! Tidak mengecewakan, ayamnya pun besar, spicy, sambalnya pun sedap.

So Korang boleh cuba ya!



Nak beli mana? Oiii beli kat McD laaaa... aiyooo....


P/S: Tiba-tiba rindu plak Johor hohoho ..

8 comments:

  1. belum cuba lagilah sis...kalau bawak anak-anak confirm dorang suka ni.

    ReplyDelete
  2. allahu, belum sempat lagi nak merasa. nak kena pi ke bandar jugak lah ni kalau nak merasa. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mesti cuba, cuba sekali mesti nak lagi @Umi, nasi lemak mcD dia sedap..

      Delete
  3. lebih sedap dari yg dia jual tahun lepas... sambal dia ngn nasi sedap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa ramai kata macamtu, kali ni memang sedap @Norhidana..

      Delete
  4. Tak pernah cuba lagi..ramai kata sedap dan pedas..part pedas tu yg x berani nak cuba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sambal dia pedas, tapi sangat sedap, lebih-lebih lagi ayamnya juga @Suria ..

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.