SAMBUTLAH TANGANKU KAWAN AKU TAKUT TENGGELAM


SAMBUTLAH TANGANKU KAWAN AKU TAKUT TENGGELAM | Selemah-lemah manusia ialah orang yg tak boleh mencari sahabat dan orang yang lebih lemah dari itu ialah orang yg mensia-siakan sahabat yg telah dicari. Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia  bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong impian. Sahabat berhati mulia membawa kita ke jalan Allah.

Kekecewaan mengajar kita erti kehidupan.Teruskan perjuangan kita walaupun  terpaksa menghadapi rintangan demi rintangan dalam hidup.

“Hidup umpama aiskrim. Nikmatilah ia sebelum cair” ..

Sambutlah Tanganku Kawan Aku Takut Tenggelam

Lirik Lagu Meniti Titian Usang - Search 

Kertas putih salju
Ku coretkan kedukaanku
Hitam dan kelabu
Adalah warna dalam hidupku

Kejutkanlah aku kawan
Aku sedang bermimpi
Kejutkanlah aku
Yang sengsara dalam sepi

Gementar kakiku
Meniti titian usang
Berdegup jantungku
Apakah dapat ku ke seberang

Sambutlah tanganku kawan
Aku takut tenggelam
Sambutlah tanganku kawan
Jurangnya sangat dalam

Jurangnya sangat mengerikan
Ramai yang telah kecundang
Dia sedang menunggu
Untuk memimpinku

Di seberang sana
Adanya cahaya
Sambutlah tanganku kawan
Aku takut tenggelam
Sambutlah tanganku kawan

Jurangnya sangat dalam
Sambutlah tanganku kawan
Aku takut tenggelam
Sambutlah tanganku kawan
Jurangnya sangat dalam
Sambutlah tanganku kawan
Aku takut tenggelam
Sambutlah tanganku kawan
Jurangnya sangat dalam
Jurangnya sangat mengerikan
Ramai yang telah kecundang
Dia sedang menunggu
Untuk memimpinku
Di seberang sana
Adanya cahaya

Sambutlah tanganku kawan
Aku takut tenggelam
Sambutlah tanganku kawan
Jurangnya sangat dalam

Sambutlah tanganku kawan
Aku takut tenggelam
Sambutlah tanganku kawan
Jurangnya sangat dalam


P/S: Terima kasih 'Awak' ❤

8 comments:

  1. Hidup ini saling bergantungan
    Perlu bantu membantu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Begitulah Wak, moga kita terpelihara imannya dalam bersahabat..

      Delete
  2. pewiiitttt... amboi gambar tu.. macam kenal je... hihihih

    ReplyDelete
  3. waaaaaaa!!! gambar tu serious cantik! dah la view cantik... ala2 instagrammers snap gmbr ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iyeee Atie, sesambil makan, dapat tangga pun jadi laaa hahahaha

      Delete
  4. mari lah sama-sama menyambut tangan walau siapapun yang menghulur...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul Sunah, dan pastikan yang hulur tu bebas Covid19 hahahaha

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.