COOLBLOG MEMPERKENAL MINUMAN SMOOTHIE PERISA TEMPATAN SEMPENA KEMPEN HERO MALAYSIA!


COOLBLOG MEMPERKENAL MINUMAN SMOOTHIE PERISA TEMPATAN SEMPENA KEMPEN HERO MALAYSIA! | Sempena bulan September yang merupakan sambutan Hari Malaysia, Coolblog dengan bangganya mempersembahkan Hero Malaysiaku yang menampilkan rasa tempatan Malaysia, Durian, Pandan dan Cendol sebagai penghormatan kepada petugas barisan hadapan atas pengorbanan dan usaha mereka dalam memerangi wabak COVID-19. 

Kerja keras dan pengorbanan mereka agar memastikan keselamatan setiap rakyat Malaysia amat dihargai dan akan selamanya terpahat di hati setiap rakyat Malaysia. Kempen oleh Coolblog ini juga merupakan kempen yang meraikan kita rakyat Malaysia, kerana setiap dari kita memainkan peranan penting dalam waktu sukar ini. 

Kepayahan dan cabaran yang disebabkan oleh pandemik ini telah menyatukan kita dan menjadikan kita bersemangat untuk kekal teguh menghadapi segala rintangan. Walaupun kita masih jauh dari garisan penamat, tetapi pengorbanan yang telah kita lakukan menjadikan kita adiwira, dan itu semestinya diraikan.

Coolblog Memperkenal Minuman Smoothie Perisa Tempatan, Durian, Pandan dan Cendol Sempena Kempen Hero Malaysiaku!

Untuk melengkapkan sentuhan manis pada kempen Hero Malaysia ini, Coolblog memberi penghormatan kepada raja segala buah iaitu durian dan juga pandan yang merupakan antara bahan makanan utama bagi kebanyakan makanan Malaysia. 

Durian, yang menjadi kebanggaan Malaysia adalah salah satu rasa yang menyatukan kita, dan aroma pandan pula mampu mengimbau kembali kenangan manis yang nostalgik kepada seluruh rakyat Malaysia. Rasa terbaik yang menyatukan rakyat Malaysia kini terdapat dalam cawan smoothie yang dijamin menepati citarasa korang.

Cool Lovers jangan lepaskan peluang anda untuk rasai minuman citarasa tempatan yang luar biasa ini di setiap gerai Coolblog bermula pada Hari Malaysia, 16 September hingga 31 Oktober 2021. *sementara stok masih ada

Tiga perisa smoothies yang ‘sangat sedap’ iaitu durian, pandan dan tidak lupa cendol yang diperkenalkan adalah:
Coolblog Memperkenal Minuman Smoothie Perisa Tempatan, Durian, Pandan dan Cendol Sempena Kempen Hero Malaysiaku!
1. Durian Delight Smoothie
Dihasilkan dari raja segala buah-buahan tempatan iaitu durian, smoothie edisi terhad ini disertakan dengan rasa durian yang sedap di setiap hirupan. Secara ringkasnya, smoothie ini adalah jawapan utama bagi setiap penggemar durian

Coolblog Memperkenal Minuman Smoothie Perisa Tempatan, Durian, Pandan dan Cendol Sempena Kempen Hero Malaysiaku!
2. Durian Delight Cendol
Minuman kegemaran tempatan terutamanya pada musim durian dan hari yang panas terik. Tidak ada yang dapat menyangkal bagaimana semangkuk cendol yang enak akan memberikan senyuman di wajah kita. Tambahan raja buah ternyata menaikkan lagi keenakkan rasa enak semangkuk cendol. Campuran durian dan cendol menghasilkan sebuah smoothie yang enak dengan rasa yang tersendiri!.

Coolblog Memperkenal Minuman Smoothie Perisa Tempatan, Durian, Pandan dan Cendol Sempena Kempen Hero Malaysiaku!
3. Pandan Delight Cendol
Bukan penggemar durian? Jangan khuatir, kerana Coolblog menyajikan perisa tempatan yang lain iaitu pandan. Pandan yang dikenali dengan aroma yang harum dan rasa yang manis akan menjadi pilihan anda sewaktu anda datang ke Coolblog!

Setiap smoothie berharga RM8.80, tetapi ada tawaran istimewa termasuk hero combo (beli dua pada harga RM15.00), pembelian satu cawan dan dapatkan cawan kedua dengan potongan harga 50%. Selain itu, dapatkan tawaran istimewa apabila anda membeli secawan minuman lazat ini.

Coolblog Memperkenal Minuman Smoothie Perisa Tempatan, Durian, Pandan dan Cendol Sempena Kempen Hero Malaysiaku!

Coolblog selalu mengikuti trend rasa terkini untuk menarik peminat serta penggemar smoothie dan pencuci mulut. Semasa Sukan Olimpik Tokyo, Coolblog mencipta dua minuman berperisa luar biasa, Yubari Melon dan Sakura Lemon. Dengan menggunakan maklum balas pelanggan dan penyelidikan citarasa pengguna, Coolblog dapat menghasilkan minuman yang berperisa luar biasa!

Risau tidak dapat ke Coolblog berdekatan korang? Korang boleh pesan minuman kegemaran korang dari kediaman korang sendiri dan akan dihantar ke depan pintu rumah korang melalui perkhidmatan penghantaran makanan melalui e-hailing!

Untuk maklumat lebih lanjut, ikuti platform media sosial Facebook dan Instagram @coolblogmalaysia dan dapatkan maklumat terkini.


P/S: Huiii panas-panas ni nampak minuman Coolblog, terus klik Foodpanda Sis ko dibuatnya ahhahaha..

6 comments:

  1. Tiga2 perisa nampak best. Yang pasti paling nak try yang cendol tu

    ReplyDelete
  2. wah ada perisa durian pula. dah lama tak minum coolblog ni selalu beli tealive je..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa Wak, nanti cubalah, yang durian belum cuba, cendol dia dah, sedap...

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.