LIRIK LAGU ADAKAH ENGKAU MENUNGGUKU - NAIM DANIEL ft TUJU

LIRIK LAGU ADAKAH ENGKAU MENUNGGUKU - NAIM DANIEL ft TUJU 
Lagu: Naim Daniel, Adib Hamdi
Lirik: Naim Daniel, Adib Hamdi, Tuju


Ku berharap notifikasimu kan muncul
Dua minggu masih tiada yang berlagu
Dan tiada
Aku kan masih menunggumu
Tiada Adakah engkau menungguku

Adakah engkau menungguku
Masihkah engkau menungguku
Adakah engkau menungguku
Masihkah engkau menungguku

Dan tiada
Aku kan masih menunggumu
Tiada Adakah engkau menungguku

Ku sedari tiada apa lagi di sini
Air mata ini akan terus mengalir
Dan tiada
Aku kan masih menunggumu
Tiada Adakah engkau menungguku

Adakah engkau menungguku
Masihkah engkau menungguku
Adakah engkau menungguku
Masihkah engkau menungguku
Dan tiada
Aku kan masih menunggumu
Tiada

-TUJU-
Adakah bahagia ya ya ya
Kita di sini
Janji ku takkan pergi dulu
Biar ku sendiri ya ya
Lupa yang duka
Hati terbuka Ohh no
Menunggumu
Janji jangan pergi
Setia ku
Hari-hari menanti
Hati-hati tak henti sini
Menghitung hari menunggumu yeah

Adakah engkau menungguku
Masihkah engkau menungguku
Adakah engkau menungguku
Masihkah engkau menungguku
Dan tiada
Aku kan masih menunggumu
Tiada Adakah engkau menungguku

Adakah engkau menungguku
Masihkah engkau menungguku
Adakah engkau menungguku
Masihkah engkau menungguku
Dan tiada
Aku kan masih menunggumu
Tiada Adakah engkau menungguku




P/S: Adalah Engkau Menungguku? .... 

8 comments:

  1. PC kenal Naim ni sebagai pelakon je Sis mula-mula.Lama-lama bila dengar dia cover lagu orang lain..nampak bakat dia dalam nyanyian juga rupanya..alhamdulillah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooo dia pelakon ek @PC, bab pelakon tak tau pulak Sis..kenal dia dah jadi penyanyi jer...

      Delete
  2. suka gila lagu ni. first day keluar dah ulang banyak kali sebab lagu ni pun berulang² liriknya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa Sis dengar anak nyanyi, then tanya terus dengar terus tersuka @Azhafizah ...

      Delete
  3. tak oernah dengar naim nyanyi lagi..nanti SA tgok kat youtube rehat kang..selalu tgok dia berlakon je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe Sis pulak jarang nampak dia berlakon, biasa dengar dia menyanyi aje @Suria...

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.