WORDLESS WEDNESDAY - DURIAN CREPE


WORDLESS WEDNESDAY - DURIAN CREPE | Hujan-hujan gini perut asyiklah nak mengunyah kan? Sama laaa dengan Sis. Berulang-ulang keluar masuk dapo mencari sesuatu nak dimakan. Lagi kalau bukak peti ais ada pulak Durian Crepe ni. Bertambahlah nikmat makan ketika hujan. Lagi satu nak makan durian pun bukan senang nak dapat durian time gini, sebab bukan musim, so dapat makan Durian Crepe Dapo.mokcik ni pun jadilah!.

Isinya rasa betul pior durian sebab dia guna isi Durian D24. So ko bayangkanlah setiap gigitan crepe tu rasa duriannya. Sebekas tu ada 5pcs hanya RM15 sahaja. COD sekitar Johor Bahru. 

 Dan jangan lupa tagline @dapo.mokcik, "Confirm sedap, pastinya dari dapo mokcik!"!. 


Durian Crepe

Durian Crepe

Durian Crepe


P/S: Ko tak kecur ke tengok haaa? Hahahahaha... 

14 comments:

  1. lama tak makan durian creape..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedapkan, Sis pun lama gak tak makan, tu yang nampak trus cuba..

      Delete
  2. Adeeehhh... meleleh dah liur ni hihihiiii.

    ReplyDelete
  3. Alamak, tiba-tiba rindu durian, okay, nak carik gak la..sedap plak nampak! Hewhewwww

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha Kota Masai ada ke durian haaa, kalau takde makan aje durian crepe ni..

      Delete
  4. Tak pernah lagi makan durian crepe ni sejak zaman viral dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waaaa serius laaa tak pernah? Cubalah kalau jumpa, sedap...

      Delete
  5. takkkkk kena dgn tekak hahaha

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.