LIRIK LAGU KENDATI - AMYLEA (OST TAKDIR YANG TERTULIS)


LIRIK LAGU KENDATI - AMYLEA (OST TAKDIR YANG TERTULIS) 
Song : Amylea
Lyrics : Amylea
Producer : Amylea / Bajai

Lirik Lagu Kendati - Amylea (OST Takdir Yang Tertulis)

Detik yang mana ingin kau padam
Hati yang mana ingin kau simpan
Adakah aku
Adakah dia

Saat yang mana ingin kau hapus
Dari hatimu tentang diriku
Kerana kau tau kita selamanya

Pasti turut kau merasakan 
Jalan kita penuh tanda tanya
Namun apa pun jika denganmu
Terlalu melengkapi

Berat rasa yang menyerah
Kerna aku adalah dirimu
Dan.. Hanya aku yang percaya cinta ini

Mau saja ku bohong hati
Mana mungkin cinta mudah gugur 
Kerana hati ku selalu denganmu
Menempuh semua
Kendati apa pun





P/S: Tak sabar nak tengok episod seterusnya.. rasa nak ganyang aje si Azlan dan Ruhila tu... 

4 comments:

  1. ohh da lama tak nampak dia keluar lagu..last dulu lagu ost Nur kot ek..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup betul.. sekarang dia ni nyanyi OST aje kann...

      Delete
  2. Replies
    1. Betul Atie.. Amylea ni muncul kalau nyanyi lagu OST drama aje kan..

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.