WORDLESS WEDNESDAY - JOM BERSENAM


WORDLESS WEDNESDAY - JOM BERSENAM | Dia punya JOM tu macam nak ajak sekampung ek ke taman hahaha padahal time PKP ni, nak senam apa aje laa kat luar tu. Memanglah boleh jogging tapi tengah keadaan Covid19 ni, tentu rasa tak selesa kan, dan berjaga-jaga. Ye laa kalau dah keluar ke taman berjongging atau bersenam, bukan kita aje seorang ada, tentunya laa ada orang lain..

Dan semestinya terfikir, 'selamatkah aku?', Toleh orang sebelah, 'sihat ke dia ni?'. Arghhhh kalau dah gitu baik senam aje dirumah... lagi tenang, aman dan damai.. 

Oh, ya, alhamdulilah, Sup Tulang Merah Singapura semalam yang Sis masak tu, Suami kata SEDAP.. hehehee ..licin seperiuk...

Jom Bersenam


P/S: Alhadmulilah, sudah 20 hari tidak amik gula dalam minuman.. moga istiqomah.. 

14 comments:

  1. potong gula dgn garam dalam makanan mmg cepat turun berat badan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu laaa, gigil oii menahan tak minum kopi hahahaha

      Delete
  2. moga istiqamah! selamat bersenam sis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaa Syaz.. makaseh berikan Sis semangat..

      Delete
  3. Replies
    1. Hahaha nanti reunion pasti kurus kakakakakah

      Delete
  4. niat tu ada.. tapi nak buat tu x buat2..
    stakat ni exercise ke kiri ke kanan katil golek2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha adoii ikutkan hati nak golek juga Siti.. tapi benda dah depan mata, nak taknak buat laa juga kan..

      Delete
  5. Perghhhh, terbaik sis! Janji senaamm..keep it up!!! Sy pun nak start balik.. tapi.. ni mcm nak demam pulak.. So tak stabil lagi nak fokus senaman..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa Nona.. jom semangat sesama Non.. janji buat..

      Delete
  6. Bestnya boleh senam dalam rumah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Senam aje mana yang mampu Faizzah, janji buat..

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.