Header Ads


LIRIK LAGU GELORA RINDU - EZAD LAZIM ft IDAYU (OST OMBAK RINDU THE SERIES)


LIRIK LAGU GELORA RINDU - EZAD LAZIM ft IDAYU (OST OMBAK RINDU THE SERIES)
Komposer: Nurzaidi Abd Rahman
Penulis lirik: Nurzaidi Abd Rahman


Di manakah kau menghilang sayang
Membiar rindu ku terbuang
Menahan pedih merawat hati
Aku sendiri

Tak mengerti perasaan ini
Seakan ada rindu meniti dalam hati
Namun siapa pemilik cinta
Harus ku serah

Di mana janji mu
Waktu ku lepas kau dari genggaman ku
Saat air mata mu mengalir laju
Cinta kamu hanya untuk aku

Maafkanlah aku
Yang telah terlupa janji janji dulu
Jika sungguh engkau pemilik hati ku
Kan kembali bersama kasih mu

Di mana janji mu
Waktu ku lepas kau dari genggaman ku
Saat air mata mu mengalir laju
Cinta kamu hanya untuk aku

Maafkanlah aku
Yang telah terlupa janji janji dulu
Jika sungguh engkau pemilik hati ku
Kan kembali bersama kasih mu

Takkan berubah
Walau beribu
Lara menimpa kita

Begini suratan cinta kita
Terpisah hanya seketika
Biarlah cinta
Biarlah rindu
Berombak semula
Ombak semula




P/S: Sebab sekarang tengah tengtok iFlix, tu yang gile nengok drama ni. Korang nengok? 

4 comments:

  1. SA dah khatam tengok sampai siri ke 4...xde sambungan lagi ke erk..best giler..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waaa ingatkan Sis aje yang nengoknya, rupa ada gak geng ek...

      Delete
  2. tak pernah layan lah kak drama nih.... jakun betul hehehhe

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.