Header Ads


WORDLESS WEDNESDAY - BURUNG KASAWARI


WORDLESS WEDNESDAY - BURUNG KASAWARI | Duk sibuk sayangkan gambar-gambar binatang sewaktu ke Wildlife Langkawi tu, Sis ko kasi up masuk sini. Jadi lerr sebagai entri wordless wednesday hari ini. Lepas ni semua wordless wednesday Sis gambar binatang. hahahaha..

Korang kenal akan dia ni? Hahahaha.. Siapa tak kenal, tak tau le nak cakap hahaha.






P/S: Tiba-tiba teringat akan blogger yang nama gelarannya 'Kasawari' juga hahahaha.

6 comments:

  1. Ooooo nama lain burung unta burung kasawari. Baru ku tahu hwhw

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sis pun blur Nur, sama atau tidak, ada yang kata sama, ada yang kata lain hahahaha janji sama burungnya hahahaa

      Delete
  2. tak gemar tenguk bahagian yang takde bulu tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha saya pun, mungkin dah tua agaknya Wak..

      Delete
  3. teringat yang dekat gambang...hahahahahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakakakakah yang ni tua beno, sampai bontot togel dah hahahaha

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.