14 TAHUN BERSAHABAT DENGANNYA, TERIMA KASIH RETNA!

14 TAHUN BERSAHABAT DENGANNYA, TERIMA KASIH RETNA! | UNTUNG juga yaa kita ni jadi blogger, bila tiba harijadi sahabat atau harijadi diri sendiri, boleh juga kita menulis di sini dan abadikan kenangan kan.. esok-esok kalau rindu, atau kita tak panjang umur, ada juga titipan kenangan untuk di kenangkan sepanjang persahabatan. 

Lebih-lebih lagi kalau dah sahabat yang kita kenal ini, kita kenal melalui dunia blogger ni, memanglah jadi satu kenangan indah dalam dunia blogger Sis. Dari alam maya memasing tak kenal siapa, terus bersahabat dan jadi kawan sehingga ke harini, itulah rezeki yang Allah berikan kepada kami. 

Jangan kata dalam berkawan takde perkara suka duka bersama, adaaa.. sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pulak sahabat..nak kawan lama, berpanjangan, so kenalah pepandai ketepikan perasaan yang datang.. tapi takde laa Sis dengan Retna ni sampai bertekak ke haperr oii.. mainan hati, terusik sikit, ada lerr terasa, kan Retna kann, tapi kami jiwa kental hahahaha.. 

Kalau baling tepung ada, bukanlah gaduh tapi prank birthday Retna bertahun duluuuuuuuuuu.. zaman MsjBox duluuuuu... bapak lamaaa punya kenangan kan hahahaha, kalau di kenang-kenangkan, indah sungguh 'kemanisan' itu hahahaha.. simpan jadi kenangan, di lupa jangan.. 

14 Tahun Bersahabat Dengannya, Terima Kasih Retna

Ini adalah gambar terbaru dengannya ketika Ramadan baru ni.. 

So harini 19 Jun 2022 adalah Hari Jadi Retna yang ke..... umur tak payah lerr korang sibukkan, yang penting, single and available muahahahahaha.. 

Hampir 14 tahun mengenalinya, cukup sangat mengenalinya, tapi belum benar-benar faham akan dia, cuma Sis tau apa yang dia pendamkan dan dia tau apa yang buat Sis gembira, itulah yang buat kami masih bersama. Cuma kadang banyak benda nak kami luah, cuma takde masa nak bersama hahahaha... 

Ye laa, Retna di Kuala Lumpur, Sis di Johor, memang jarang sangat kami berjumpa, wahtsapp pun kadang-kadang je kami borak, sebab Rertna bizi mengira duit kerja, tapi jauh di mata dekat di hati.. jantung je selalu berdebar tiap kali dia wahtsapp.. hahahahaha.. 

Selamat Hari Jadi Retna..
Aku doakan moga kau sentiasa sihat selalu dan kebahagiaan akan sentiasa bersamamu selamanya.. Be strong, be cool dan be cute always... i love you forever and ever my bestie. Terima kasih Ret, kerana selalu mengembirakan aku di saat aku memerlukan bahu.. nanti tunggu aku datang KL, kita makan kek sesama okay ❤


P/S: Harini mau makan Oyster, yahooooo... 

10 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. happy birthday retna. eh sedapnya mkn oyster!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn, kekenyangan aku makan oiii hahahaha

      Delete
  2. Moga kak Retna dikurniakan usia yang panjang, kesihatan yang baik, dilimpahkan rezeki, jiwa yang tenang, dan kebahagiaan dunia akhirat. Amin!

    ReplyDelete
  3. tengkiu lin... baru pasan entry ni hahaha... tu la kan, susah senang, pahit manis kita telan aje kan.. buang yang keruh amek yg jernih. Campak semua yang busuk2 kang sg lido tu :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha sekarang Lido dah takde, segget pun takde dah hahahaha.. kena campak Sunway Lagoon gamaknya hahahahaha

      Delete

Post a Comment

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment