LIRIK LAGU DUKA SEBALIK TAWA - PUTERI KHAREEZA

LIRIK LAGU DUKA SEBALIK TAWA - PUTERI KHAREEZA | JUJURNYA Sis tak tengok pun drama Melur Untuk Firdaus ni, entah sejak habis layan drama 7 Hari Mencintaiku 3 tu, Sis takde layan dah drama di Tv3 termasuk drama jam 7pm terbaru tu, memula je tengok, lepas tengok 3 episod terus malas nak layan, macam tak masuk dalam jiwa plak jalan ceritanya hahahaha.. 

Lagu Duka Sebalik Tawa ni pun Sis terdengar semalam masa drive nak amik kawan Sis. Baru tau lagu ni OST dalam drama Melur Untuk Firdaus tu.. okaylah kalau lagunya buat Sis terbawa-bawa menyanyi sama, maknanya, lagu ni makan jiwa Sis hahahahaha.. 

Composer :  Shazee Ishak , Audi Mok 
Lyric  :  Shazee Ishak , Audi Mok 

Lirik Lagu Duka Sebalik Duka - Puteri Khareeza (OST Drama Melur Untuk Firdaus)

Lirik Lagu Duka Sebalik Duka - Puteri Khareeza 
(OST Drama Melur Untuk Firdaus)

Ku pula tak bersedia
Kau pembawa cerah pada langit kelabu
Kau buatku gembira dengan kataa-kata
Ku tahu ku bertuah

Namun ku perlu masa
Perlu ku bersedia
Kan ku sembunyi duka
Disebalik tawa gurauan senda
Tak ingin aku ceritakannya

Kan ku sembuhkan
Gurisan yang telah lama terpendam
Biarku pulih dahulu sebelum ku bersama mu
Sabarlah
Jika dulu malam ku
Gelap tiada bintang
Kini terik pula rembulan di angkasa
Kau buatku gembira dengan kata-kata
Ku tahu ku bertuah



P/S: Lagu ni kadang bikin jiwa kacau, tapi ada juga lagu yang buatkan kita tenang mendengarnya.. korang pula?.. 

0 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment (0)