LIRIK LAGU SHIMMY - ANDI BERNADEE


LIRIK LAGU SHIMMY - ANDI BERNADEE
Composer: Alif Magic Potions
Lirik: Alif Magic Potions


Mengapa kau bersendiri (oh, oh)
Tanpa siapa yang disisi (woah oh)
Siapa lah yang sampai hati
Biar aku jadi teman kamu malam ini (woah oh)
Shimmy, shimmy yea, shimmy yea, shimmy ya
Shimmy, shimmy yea, shimmy yea, shimmy ya
Siapa lah yang sampai hati
Biar aku jadi teman malam kamu ini

Aku ada beberapa soalan
Bukan hanya setakat bualan
Aku akan mula dengan perlahan
Ikut narka mu

Adakah nama 'ku penting bagi mu
Adakah kerja 'ku penting bagi mu
Adakalah kau mulakan aku penting bagi mu
Ikut narka mu

Janganlah engkau yang salah faham
Selamanya itu 'ku tak mampu
Janganlah engkau yang salah faham
Aku hanyalah penyelesaian sementara mu

Mengapa kau bersendiri (oh, oh)
Tanpa siapa yang disisi (woah oh)
Siapa lah yang sampai hati
Biar aku jadi teman kamu malam ini (woah oh)


P/S: Kalau sambil mengemas rumah, bukak lagu Shimmy ni, berjoget kang dnegan batang mop! Hahaha

10 comments:

  1. Ok baru nak dengar lagu ni. Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaa sekali dengar tersampuk kang hahaha

      Delete
  2. Terus bersalsa dengan batang mop ni gamaknya. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha hati=hati jangan sampai tergelincir hahaha

      Delete
  3. ini yang music video dia tu agak kontroversi tu yek kak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaah Dana, pelik musik video macam hantu hahahaha

      Delete
  4. hahahah semalam aku nak letak gak lirikk ni tapi tak jadi sebab kontroversi..ado pulak dracula ekk...ekekeke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha naik PV dia uit, ramai cari rupanya lagu ni..kontroversi muzik video dia tu..

      Delete
  5. suka la lagu-lagu andy ni.. chatchy sgt.. video pun unik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa, time manaip ni tengah dengar ni haaaa

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.