WORDLESS WEDNESDAY - NASI KERABU

WORDLESS WEDNESDAY - NASI KERABU | Yaaa Rice to Wednesday hehehehe, atau nama sebenarnya Nasi Kerabu. Alhamdulilah, akhirnya dapat juga merasai masakan air tangan sahabat yang Sis kenali melalui FAMmediatrip bersama Tourism Malaysia yaitu Puan Yana.

Ingat lagi masa ke FAMmediatrip ke Golok dan Kelantan. Kami soping di Pasar Besar Siti Khadijah, dan Yana beli bahan-bahan nak buat Nasi Kerabu. Itu yang asal dia up je kat FB dia menu ni, terliur-liur nengok, akhirnya rezeki Sis, dapat juga merasainya.

Makaseh Yana, siap hantar depan rumah lagi..Sedap gile solok lada ko!




P/S: Harini nak masak Siput Sedut Masak Lemak Cili Api bersama Peria Katak!

12 comments:

  1. Pehhh, puas makan solok ladanya tu, beso!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaa Kak, bukan kata beso jer, sedap gile pulak tu...

      Delete
  2. sedapnya nasi kerabu, kat sini mudah nak jumpa nasi kerabu yang best sebab ramai orang kelantan niaga nasi kerabu nih... harga pun berpatutan sangat...

    sedapnya menu dia siput sedut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann Dana, sama juga tempat Sis, pepagi ada satu gerai ni memang jual makan Pantai Timur, cuma pagi malas nak keluar beli hehehe

      Delete
  3. Semua menu sis Lin memikat jiwa dan perut.

    Rindu pulak nak cari nasi kerabu bajet yang sedap. ^^

    ReplyDelete
  4. WW : rice to wednesday
    sesuai sangat

    ReplyDelete
  5. Sedapppnyaaaaa... I am Nasi Kerabu lover too! Dah lama pulak tak makan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yaaaa...lepas ni pi cari Nona..sedapnyaa, terliur plak Sis ko oii...

      Delete
  6. aoi nak kena cari lah nasi kerabu ni, haha

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.