Header Ads


JOM TEKA PERISA MISTERI KEREPEK PRINGLES DAN MENANGI WANG TUNAI RM20,000!


JOM TEKA PERISA MISTERI KEREPEK PRINGLES DAN MENANGI WANG TUNAI RM20,000! | Mesti ada antara korang yang suka makan Pringles ni kan? Termasuk juga Sis. Sis Suka makan Pringles ni sebab senang. Satunya ianya mudah nak makan sebab tersedia dalam botol, tak habis makan boleh tutup dan simpan, dan satunya lagi, Sis suka akan kepingannya tu, tak mudah pecah dan perisanya banyak pilihan.

Buat masa ni perisa kesukaan Sis adalah yang rasa tomato, tapi susahnya nak dapat. Bila nampak memang Sis akan beli. Kalau anak-anak tak kisah, bedal je apa yang Sis beli hehehe. Dan yang terbaru ni, Pringles ada keluarkan 'Perisa Misteri'. Perisa misteri ni laa yang korang kena teka sendiri dan boleh menang duit RM20,000 tu! Yaa doploh ribu hengget ko! Sapa nak bagi...

Ko beli je Pringles, makan dan teka, haaa untung nasib menang duit tu, tak nak ke???.. Apalagi, jom Cabar cita rasa korang dengan perisa misteri serba baharu edisi terhad dari kerepek Pringles ini.


Pringles dikenali di seluruh dunia kerana bentuk kerepeknya yang unik yang disusun bertingkat-tingkat di dalam bekasnya dan sejak kewujudan Pringles, ianya telah banyak memberi keseronokan kepada semua orang ketika memakannya.

Pelbagai perisa yang boleh korang boleh buat pilihan, samada korang suka akan rasa yang biasa, atau sesuatu yang agak masam atau pedas, ianya tersedia dalam pelbagai pilihan, dan kepingannya sungguh rangup, tidak berminyak pada jari atau di mulut.


Buat pertama kalinya di Malaysia, Pringles menawarkan buat peminat sneknya dengan Perisa Misteri yang baru! Ianya hanya boleh didapati untuk masa yang terhad mulai 1 Mac, dan perisa Misteri Pringles ini didatangkan dalam tin putih, dan limited editon!.

Ianya dicipta khas untuk mencabar cita rasa peminat Pringles di Malaysia, Perisa Misteri ini boleh didapati di kedai runcit utama serta laman e-dagang di seluruh negara mulai 1 Mac hingga 30 April 2020. Untuk menjadikannya lebih menarik, seorang (1) pemenang bertuah akan membawa pulang hadiah tunai bernilai RM20,000 jika mereka dapat meneka Perisa Misteri dengan betul!


Menurut kata Bose Sanjib, Pengarah Pemasaran Kellogg di Asia Tenggara, "Pringles telah diperkenalkan kepada rakyat Malaysia lebih 40 tahun lalu. Kini terdapat lapan perisa, termasuk perisa kegemaran klasik seperti Asli dan Krim Masam & Bawang, serta kombinasi lain yang lazat seperti Keju Cheesy, Panas Pedas dan banyak lagi. 

Kami juga mempunyai perisa hanya untuk masa terhad atau bermusim yang diidamkan oleh rakyat Malaysia sepanjang tahun. Mulai 1 Mac, kami akan melancarkan Perisa Misteri yang menyeronokkan dan meriangkan semasa memakannya, kerana itulah Pringles yang sebenar! 

Sekarang, anda boleh menyertai permainan meneka bersama rakan dan keluarga, serta mendapat ganjaran untuk perisa dengan betul. Walaupun jika anda tidak dapat memberi jawapan yang betul, anda akan berseronok bersama dengan orang yang tersayang sambil mencuba meneka perisa Pringles!".


Korang nak sertainya?
Yaa jom sertai peraduan & Meneka Perisa Misteri Pringles! Mudah dan senang aje!

  • Korang BELI mana-mana 2 tin kerepek Pringles (jangan lupa untuk menyimpan bukti pembelian anda!)
  • Log masuk ke laman web Pringles Malaysia di www.pringles.com
  • Makan dan TEKA Perisa Misteri dan kemudian maklumkan kepada mereka misteri kegemaran korang tidak lebih daripada 25 perkataan.

Bukan itu aja, untuk menambah keseronokan dalam cabaran Perisa Misteri ini, Pringles Malaysia akan memberi korang satu (1) petunjuk dalam setiap dua (2) minggu di halaman Facebooknya. So ada empat (4) petunjuk untuk korang kumpulkan.

Faham tak?..

Untuk itu, korang jangan ketinggalan untuk mendapatkan kesemua petunjuk ini untuk membantu korang menyelesaikan perisa dengan betul!.

So apalagi, dapatkan kerepek Pringles Perisa Misteri hari ini dan sertai cabaran "Guess the Flavour" untuk merebut peluang memenangi hadiah wang tunai RM20,000!

Untuk maklumat lanjut tentang peraduan Perisa Misteri Kerepek Pringles, sila layari https://www.pringles.com/my/mystery-flavour/home.html atau ikuti Pringles Malaysia di Facebook: @Pringles Malaysia.

Eh jap!, Sis dah rasa tau...korang nak tau tak apa perisa misterinya? Sis rasa....ermmmm oit!! Mana boleh bagitau, Sis pun nak menang gak duit tu hahahahaha...wekkkk :p


P/S: Semua orang Sis ko bagi rasa, semua jawaban lebih kurang sama macam Sis, apakah benar?? Jeng jeng jeng...

23 comments:

  1. curious betul nak thu perisa apa haha

    ReplyDelete
  2. wow mystery flavor tu..agak2 apa la rasa pringles ni ye

    ReplyDelete
  3. menarik, cik puteri suka sangat dengan pringles ni,...saya tumpang makan ja

    ReplyDelete
  4. macam-macam rasa ada. memang tak boleh guna deria rasa sendiri ni. hahaha

    ReplyDelete
  5. Jejak sampai ke blog ini, semata2 nak tahu apa rahsianya perasa misteri nie... Harap dapat la jawap.. Nak gak menang RM20,000 tue..

    ReplyDelete
  6. Ok nak cuba masuk laaaa hahah maklum la tengah PKP kan sekarang banyak la masa terluang leh la masuk kontes haha

    ReplyDelete
  7. Wah berdebar jugak nak teka ni, tapi kalau kena selera boleh makan x henti ni sbb mmg suka Pringles hehe

    ReplyDelete
  8. Menari betul contestnya. Nanti bolehlah cuba bersama dengan anak-anak tersayang. Mana tahu ada rezeki dapat hadiah nanti.

    ReplyDelete
  9. Belum pernah cuba lagi perisa misteri tu.. Kena cuba ni mana tahu dapat teka, boleh berpeluang menang RM20,000. Banyakk tu hehe

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. Kalau dari clue di botol tu, memang dah dapat agak rasanya apa hahahaha..ko jumpa tak cluenya tu?

      Delete
  11. Waaah kretif btul dia punye contest. Bijak jugak sebab pmebeli akan beli. Hebat marketing

    ReplyDelete
  12. Sis rasa perisa Bolognese. Sempat lagi ke nak join ni? Mana tau untung sabut menang kan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dari clue pertama di botol tu, memang itu laa Sis juga rasa perisanya Bella hahahaha...tapi kita tunggu sampai habis 4 clue tu...

      Delete
  13. Uittt siapalah yang bertuah dapat menang hadiah 20k tu kan. Rasa2 macam tahu je jawapan dia tapi tu lah..tak sempat nak pikir nak beli semua tu

    ReplyDelete
  14. perasa baru ek ni? macam jarang juga nampak. untung siapa yang menang tu rm20k tu weh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaah yang ni limited edition sempena contest tu haa...jom join..

      Delete
  15. apa rasa die ekk, sis?
    aida x beli lagi pun. PKP ni langsung x keluar soping.
    kebiasaannya beli juga la ni perisa asli utk Ijat.
    dia memang minat sgt :)
    lumayan tu hadiahnya! berbaloi membeli sebotol dua kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaa kalau clue pertama di botol, dah dapat agak rasa Blolognese...tapi kita tunggu sampai habis 4 clue tu nanti yaaa

      Delete
  16. Jeng jeng jeng. Rawlins pun ada sedikit perasaan yang kita mempunyai klu yang sama berkenaan perisa rahsia ini. Hehehe

    ReplyDelete
  17. Ok. Nak teka juga . Mana tahu ada rezeki hehehehhe. Suka pringles sebab flavour dia ada pelbagai

    ReplyDelete
  18. wahh menarik ni..nak join lah nanti..nak menang 20k jugak. Manalah tau ade rezeki kan :)

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.